Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Sarkozy met een stuk in zijn kloten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91122)

carlgustaaf 11 juni 2007 22:51

Sarkozy met een stuk in zijn kloten

neem eens een kijkje op Google: intikken "sarkozy G8 ivre", en je krijgt een stortvloed van artikels, en video's van onze Franco- Hongaarse tuinkabouter, die na een onderhoud met president Poutin flink beschonken , en veel te laat, op zijn persconferentie verscheen.:lol:
Sarkozy laat ons hier een kantje van zijn Slavische inborst zien: een ongemodereerde smaak voor Vodka:-) Hij zou er bijna menselijk van worden...

C2C 11 juni 2007 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2722870)
neem eens een kijkje op Google: intikken "sarkozy G8 ivre", en je krijgt een stortvloed van artikels, en video's van onze Franco- Hongaarse tuinkabouter, die na een onderhoud met president Poutin flink beschonken , en veel te laat, op zijn persconferentie verscheen.:lol:
Sarkozy laat ons hier een kantje van zijn Slavische inborst zien: een ongemodereerde smaak voor Vodka:-) Hij zou er bijna menselijk van worden...

En dat moet Europa dan beschermen tegen dronken Russen met kernkoppen.

Dat komt niet goed hé.

manta 11 juni 2007 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2722882)
En dat moet Europa dan beschermen van dronken Russen met kernkoppen.

Dat komt niet goed.

Die hoop oud ijzer waar moslimterroristen al lang de kernkoppen hebben uitgepikt ???

carlgustaaf 11 juni 2007 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2722904)
Die hoop oud ijzer waar moslimterroristen al lang de kernkoppen hebben uitgepikt ???

Er zullen er nog wel een paar staan in Rusland, nog genoeg om de hele planeet te doen ontploffen, vrees ik.En de Fransen hebben er ook een flink pak staan, van die kernbommen...En die presidenten zuipen dan dat de stukken eraf vliegen, zoals een paar zatlappen na een voetbalmatch... Onze veiligheid hangt van zulke mensen af...

Jazeker 11 juni 2007 23:38

http://www.youtube.com/watch?v=Wd44XTlUQjQ

Ook net de link doorgekregen. Naar het schijnt drinkt de brave man zo goed als nooit. Maar op de G8 top bij een gesprek met Putin kreeg hij een glaasje wodka voorgeschoteld. Hij had dat beter geweigerd, maar ja, het kan zijn dat het glas water dat erop volgt dan polonium bevat. Enfin, het gevolg is er naar, maar ik vond dat Daerden het wel bonter heeft gemaakt.

_Yahya_ 12 juni 2007 02:04

hahahah :) :D
eerste keer naar de paleis in Parijs, krijgt hij een cadeauuuuutje

http://www.youtube.com/watch?v=6YzT3rgJD2Q

carlgustaaf 12 juni 2007 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2722995)
http://www.youtube.com/watch?v=Wd44XTlUQjQ

Ook net de link doorgekregen. Naar het schijnt drinkt de brave man zo goed als nooit. Maar op de G8 top bij een gesprek met Putin kreeg hij een glaasje wodka voorgeschoteld. Hij had dat beter geweigerd, maar ja, het kan zijn dat het glas water dat erop volgt dan polonium bevat. Enfin, het gevolg is er naar, maar ik vond dat Daerden het wel bonter heeft gemaakt.

ver van mij het idee iemand te brandmerken omdat hij een glaasje op heeft, maar van een President kan men toch wel wat meer fatsoen verwachten, vooral als hij overal rondbazuind dat hij nooit drinkt.Zelfs geen wijn!En dat in een land als Frankrijk.Maar vodka drinken met de Russische diktator, da's wel goed...De bijna failliete Franse wijnboeren zullen het op prijs stellen...Wie weet is het wel zo een ex-zatlap zoals Bush, alhoewel, nu lees ik daar net dat Bush terug aan de fles zou zitten...Voor mensen met zoveel macht in handen vind ik dat toch verontrustwekkend.Ik mag geen auto rijden als ik een paar pinten op heb, en terecht.Maar zij mogen in dronken toestand een WERELDMACHT besturen...

carlgustaaf 12 juni 2007 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 2723151)
hahahah :) :D
eerste keer naar de paleis in Parijs, krijgt hij een cadeauuuuutje

http://www.youtube.com/watch?v=6YzT3rgJD2Q

ze hadden beter met een pak beesten-ingewanden naar zijn kop gezwierd:twisted:

exodus 12 juni 2007 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2723312)
ver van mij het idee iemand te brandmerken omdat hij een glaasje op heeft, maar van een President kan men toch wel wat meer fatsoen verwachten, vooral als hij overal rondbazuind dat hij nooit drinkt.Zelfs geen wijn!En dat in een land als Frankrijk.Maar vodka drinken met de Russische diktator, da's wel goed...De bijna failliete Franse wijnboeren zullen het op prijs stellen...Wie weet is het wel zo een ex-zatlap zoals Bush, alhoewel, nu lees ik daar net dat Bush terug aan de fles zou zitten...Voor mensen met zoveel macht in handen vind ik dat toch verontrustwekkend.Ik mag geen auto rijden als ik een paar pinten op heb, en terecht.Maar zij mogen in dronken toestand een WERELDMACHT besturen...

Zij hebben niet de macht inhanden, het zijn de mensen achter de schermen die de macht in handen en en het beleid bepalen. In dat opzicht kan het niet zoveel kwaad dat ze zuipen. Wat veel erger is is dat steeds dezelfde mensen achter de schermen het beleid bepalen, de verborgen elite die al decennia aan het hoofd staat en via verkiezingen het volk de illusie laat in een democratie te leven. Presidenten zijn slechts public relations managers die het volk de illusie dat zij de ware macht hebben.

carlgustaaf 12 juni 2007 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 2723360)
Zij hebben niet de macht inhanden, het zijn de mensen achter de schermen die de macht in handen en en het beleid bepalen. In dat opzicht kan het niet zoveel kwaad dat ze zuipen. Wat veel erger is is dat steeds dezelfde mensen achter de schermen het beleid bepalen, de verborgen elite die al decennia aan het hoofd staat en via verkiezingen het volk de illusie laat in een democratie te leven. Presidenten zijn slechts public relations managers die het volk de illusie dat zij de ware macht hebben.

die achter de schermen zullen ook wel zuipen, en nog andere drugs gebruiken...:-(

Chipie 12 juni 2007 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2723406)
die achter de schermen zullen ook wel zuipen, en nog andere drugs gebruiken...:-(

Reptielen zuipen en drugs gebruiken?

Kan zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen, buiten enkele kiekens zonder kop?

Griffin 12 juni 2007 10:03

Hij dacht zeker dat Poetin hem een glaasje water aanboodt? Dat zo'n dictator mag deelnemen aan de G7 is gewoon onbegrijpelijk. Tijd dat we onze afhankelijkheid van olie voor eens en voor altijd van ons afwerpen.

illwill 12 juni 2007 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 2722882)
En dat moet Europa dan beschermen tegen dronken Russen met kernkoppen.

Dat komt niet goed hé.

Kvind het zelf niet kunnen dat hij op zulke top zat rondloopt, langs de andere kant heb ik er niets op tegen dat dergelijke mensen ook eens zat zijn. Waarom zou dat niet mogen?

Volksstormer 12 juni 2007 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2722870)

Is Sarkozy een politiek marketingproduct of een politieke marketeer? Ik begin steeds meer het eerste te denken...

Geen gevaar tot nu toe: met de "goede" entourage en wat hulp van hogerhand en overzee zal hij wel in het zadel blijven (net zoals Jeltsin) en de "goede" belangen van zijn meesters verdedigen.

_Yahya_ 12 juni 2007 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2723347)
ze hadden beter met een pak beesten-ingewanden naar zijn kop gezwierd:twisted:

hahhaha
denk jij echt dat hij dat verdient? :-P

carlgustaaf 12 juni 2007 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2723668)
Kvind het zelf niet kunnen dat hij op zulke top zat rondloopt, langs de andere kant heb ik er niets op tegen dat dergelijke mensen ook eens zat zijn. Waarom zou dat niet mogen?

iedereen heeft het recht om zich zat te drinken, maar liefst niet op zijn werk.En we kunnen toch aannemen dat de G8 tot die mannen hun werk behoort...

carlgustaaf 12 juni 2007 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 2724690)
hahhaha
denk jij echt dat hij dat verdient? :-P

Het zou hem goed doen vind ik...Hij is veel te pretentieus...

Raven 12 juni 2007 20:51

prachtig, het geeft meteen een menselijker trekje aan Sarkozy.

praha 12 juni 2007 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2723508)
Reptielen zuipen en drugs gebruiken?

Kan zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen, buiten enkele kiekens zonder kop?

natuurlijke datte... dat is immers de enigste remedie tegen een spontane detransformatie

ps. dat woord bestaat dus niet

praha 12 juni 2007 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2724856)
iedereen heeft het recht om zich zat te drinken, maar liefst niet op zijn werk.En we kunnen toch aannemen dat de G8 tot die mannen hun werk behoort...

aaah ?
ik dacht dat een soort gezelschapsspelletje betrof om verveling wat te verdrijven

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be