![]() |
Sarkozy met een stuk in zijn kloten
neem eens een kijkje op Google: intikken "sarkozy G8 ivre", en je krijgt een stortvloed van artikels, en video's van onze Franco- Hongaarse tuinkabouter, die na een onderhoud met president Poutin flink beschonken , en veel te laat, op zijn persconferentie verscheen.:lol:
Sarkozy laat ons hier een kantje van zijn Slavische inborst zien: een ongemodereerde smaak voor Vodka:-) Hij zou er bijna menselijk van worden... |
Citaat:
Dat komt niet goed hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.youtube.com/watch?v=Wd44XTlUQjQ
Ook net de link doorgekregen. Naar het schijnt drinkt de brave man zo goed als nooit. Maar op de G8 top bij een gesprek met Putin kreeg hij een glaasje wodka voorgeschoteld. Hij had dat beter geweigerd, maar ja, het kan zijn dat het glas water dat erop volgt dan polonium bevat. Enfin, het gevolg is er naar, maar ik vond dat Daerden het wel bonter heeft gemaakt. |
hahahah :) :D
eerste keer naar de paleis in Parijs, krijgt hij een cadeauuuuutje http://www.youtube.com/watch?v=6YzT3rgJD2Q |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan zijn, maar ik ben ze nog niet tegengekomen, buiten enkele kiekens zonder kop? |
Hij dacht zeker dat Poetin hem een glaasje water aanboodt? Dat zo'n dictator mag deelnemen aan de G7 is gewoon onbegrijpelijk. Tijd dat we onze afhankelijkheid van olie voor eens en voor altijd van ons afwerpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen gevaar tot nu toe: met de "goede" entourage en wat hulp van hogerhand en overzee zal hij wel in het zadel blijven (net zoals Jeltsin) en de "goede" belangen van zijn meesters verdedigen. |
Citaat:
denk jij echt dat hij dat verdient? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
prachtig, het geeft meteen een menselijker trekje aan Sarkozy.
|
Citaat:
ps. dat woord bestaat dus niet |
Citaat:
ik dacht dat een soort gezelschapsspelletje betrof om verveling wat te verdrijven |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be