![]() |
Sociologisch experiment: Limburgse dorpen zonder mannen/vrouwen
Twee Limburgse dorpen zonder mannen/vrouwen
Citaat:
Mannen en vrouwen zijn complementair: ze zijn gelijkwaardig maar niet gelijk. Het is idd een fabeltje om te beweren dat vrouwen mannen of omgekeerd kunnen vervangen. |
tssss , wat ze allemaal nodig hebben om tv te maken ....:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen schrik dat ze u uitmaken voor homofoob? |
De bedoeling was o.m. om de rolpatronen te bestuderen. Dat die bestaan, en dat er dus dingen in het honderd zullen lopen, betwijfelt niemand. Welke die rolpatronen juist zijn, dat zal dat onderzoek aantonen.
Volgens mij gaan die wetenschappers er wel degelijk vanuit dat er zoiets als rolpatronen bestaan, wat ineens de complementariteit van mannen- en vrouwentaken veronderstelt. Zeker een mooi experiment. Indien ze de rolpatronen ter discussie stelden, dan zou er niet staan dat men "de rolpatronen van mannen en vrouwen onder de loep zou nemen". Iets aandachtiger lezen lijkt me hier de boodschap. mvg, Andy |
Tijd voor 'n sabijnse maagdenroof.
|
Kom op, het gaat maar om een weekje. Studeren in Eindhoven is wat dat betreft nog een zwaarder experiment. Niet dat ik veel zou hebben tegen een week in een dorp zonder andere mannen zitten, maar zonder vrouwen moet ook te doen zijn...
|
Citaat:
|
Me? the thirteenth Duke of Wybourne? Here? In a Limburgian city full of women? At three o'clock in the morning? With my reputation? Has no-one thought of the consequences?
:twisted: |
Ach ja, het zoveelste zoethoudertje om het gepeupel te amuseren.
Enjoy it gepeupel! |
komt er een late night versie?
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
Niks nieuws onder de zon. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be