![]() |
verstrepen blijft kappen op het VB....
verstrepen blijft kappen op het VB....
http://www.jurgenverstrepen.be/ Boukaert" ik ben blij dat de de ontbidning van het Vb is ingezet..." End Dedecker gaat pootjes geven aan de koning. DE PAARSE SCHIJNlijst toont zijn ware aard. Wel ik zal één ding zeggen. ik en mij familie zullen nooit op een lijst stemmen waar die paarse hypocrieten van LDD iets mee te maken hebben. |
braaf, Ilfalco, braaf.
En huphup, terug in je hoekje. |
Citaat:
Mag Verstrepen dat nu niet of wat? Het is allemaal goed als hij bij het VB zit en op de rest kapt, maar o wee als er kritiek komt op het VB dan staan ze allemaal recht, hoor. :roll: |
Citaat:
Eriksson zag naar verluidt in hem al de nieuwe Hugo Schiltz. |
Boudewijn Boukaert weet niet goed meer wat hij zegt... Hij slaat wartaal uit en misspreekt zich.
Het is begrijpelijk gezien zijn recente familiale toestand. |
Ik ben niet erg vertrouwd met politiek maar ik vind het vreemd dat hij blijft kappen op het VB terwijl het dankzij het VB is dat hij al lang een zitje heeft. Dan stapt hij over van het VB naar LDD. Als hij een beetje principes in zich had dan had hij zijn zetel afgestaan toen hij naar LDD overging want tenslotte kiest de kiezer voor een partij en niet voor een persoon ook al krijgt hij/ zij een voorkeurstem. Je kan immers geen voorkeurstem krijgen zonder een partijstem terwijl het omgekeerde wel kan.
Bovendien lijkt het nu ook alsof het door hem is dat LDD een kleine overwinning mag noteren terwijl LDD gewoon een alternatief is voor de ontevreden blauwe kiezer. En ook gezien het VB een kleine winst boekte. Deze verkiezingen is er eentje van (persoonlijke) afrekeningen/ machtvertoon: Verstrepen kappen op het VB, (L)DD kappen op al de overige partijen waar hij als splijtzwam fungeerde, CD&V-NVA kappen op VLD en SPa en VB, MR kappen op PS, CDH kappen op CD&V, VB kappen op VLD en SPa en zo kan men nog een tijdje doorgaan... maar dat zal wel typisch zijn aan verkiezingen. ;-) |
Ochja, Verstrepen denkt van zichzelf dat hij het grootste politieke talent ooit is. Die man is veel te vol van zichzelf.
Laat hem gewoon zijn ding doen en in 2009 zien we wel. |
Van mij mag Verstreppen zoveel kakken als hij wil. zolang hij zijn gat maar afkuist daarna....
|
oeps....verkeerd gelezen.....
Maar het komt op hetzelfde neer. Hij mag zeveren over het VB zoveel hij wil. Links heeft hem nooit geloofd en vele VBers ook niet meer.... |
Citaat:
|
Citaat:
Geen voorkeurstem zonder dat je op een (partij)lijst staat. Wat nogal evident is :lol: |
Citaat:
|
Ik heb van verstrepen ENKEL kritiek gehoord op het VB. ik vraag me af waar dat zinvol voor is. Kirtiek op het VB komt er al uit heel de pc sekte.
Maar ja het is zoveel makkelijker dan kritiek op de correcten niet... |
Citaat:
|
tja de Verstrepen is er nog altijd niet goed van dat het VB zijn geldkraan heeft dichtgedraaid he....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat voor een kalf is die Vera Dua :D
"Ja, en ze hebben niets anders dan simpele oplossingen voor moeilijke problemen, zoals meneer Dedecker"... Dedecker vraagt: "Wat voor simpele oplossingen? Heb je daar een voorbeeld van? Kerncentrales openhouden?" -Tafel grinnikt even Vera Dua valt even in herhaling. Dedecker vraagt het opnieuw Vera Dua: "schei uit" |
Verstrepen heeft dank zij het Belang al 3 jaar een riante wedde in het vlaams parlement, als hij nu eens eerlijk was en nu hij gekozen is in het belgisch parlement, zijn zitje in het vlaams parlement terug geeft aan de partij, dank zij welke hij dat zitje gekregen heeft,
doet hij dat niet, dan vind ik hem een schoelie, niet meer of minder, |
Citaat:
Of zie ik dat verkeerd ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be