![]() |
Koning discrimineert
Albert II discrimineert want hij ontvangt twee republikeinse partijen maar
het Vlaams Belang niet . Hij heeft ze nooit willen ontvangen na een verkiezing. Ik vind dat als hij een land wil regeren en zogenaamd neutraal boven alle partijen staan hij zeker de rebelse partijen allemaal moet uitnodigen Ik vergelijk dit met een gewoon geschil in een gezin waar de ouder de kinderen moet trachten te verzoenen (Vlamingen en Walen ) dan moet je alle klokken horen . Vraagt hij zich dan nooit af waarom zo'n groot deel van zijn onderdanen zo rebels zijn ? Wil hij zich niet informeren , wil hij zich alleen maar van een kant laten informeren ? Slik hij zo maar alles wat zijn entourage hem influistert ? |
De koning? Wie is de koning?
|
Citaat:
|
Sinds Dillen geweigerd heeftis het Vb naar ik weet niet meern uitgenodigd...
En om pootjes te gaan egven aan le roi moet men niet bij eht VB zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
heeft geslapen toen Koning Albert II daar voorbij vloog met zijne moto |
Citaat:
Het zou hem sieren indien hij het toch nog eens probeert ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen we dan naar de Witte gaan ? |
Inderdaad iederéén gelijk in & rond het koningshuis....behalve het VB....erg vindt ik het .
|
Citaat:
|
In een ander land zou er lang vurig geprotesteerd zijn om zoveel discriminatie
Hoewel ik walg van het koningshuis en zijn partijdigheid en opkom voor de Vlaming ( en al wie met ons Vlaming wil zijn ) vind ik toch dat we op straat moesten komen met z'n allen en protesteren . Maar ja de Vlaming blijft zich maar laten rollen en beledigen ! off topic : Ik heb een familielid in Nederland wonen , in een nederlandse krant werd gemeld dat Leterme van huis uit franstalig zou zijn . Wie weet of dit klopt ? |
ik denk het ja. zijn nicht kwam op voor ecolo....
|
Citaat:
|
Who gives a flying f*ck?
|
Citaat:
doen met den heilige Boudewijn en die kon dat van bovenaf zien |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be