![]() |
Toekomst LDD ?
Misschien een simplistische vraag , maar toch. Denk je dat LDD in de regering zal komen ? Aangezien het ook Liberalen zijn , kan dat Rooms-Blauw blijven , dusja. Wat denken jullie ervan ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ons hopen van wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dedecker zou dan eens iets anders moeten gebruiken dan zijne grote mond,dus die gaat dat zeker niet doen hé...
|
Nja , ik betwijfel het ook zeer sterk. Ik hoop ook echt dat de regeringsonderhandelingen zeer sloom zullen verlopen ! België zal en moet dan uiteindelijk wel barsten
|
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in.
|
ik denk wel dat hij er zal intreden , al zal het niet voor lang zijn :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Ik heb ga gestemd.
Niet zozeer dat ik denk dat hij er zal toetreden maar hij mag van mij. Ik heb niets tegen die man. Maar het zal moeilijk zijn om de beste keuze te maken. |
Ik hoop het. Echte liberalen in de regering zijn meer dan ooit nodig.
|
Ik denk van wel... De grote partijen liggen zeer complex tegenover mekaar en zo'n kleine partij zou best mogelijkheden scheppen... Het bijdragen aan de 2/3 meerderheid, of een brug tussen de verschillende regeringspartijen en dus zelf ook in de regering.
|
Citaat:
|
Enkel als ze niet anders kunnen. Een Dedecker neem je natuurlkijk niet voor je plezier in je regering.
Maar anderzijds... JM Dedecker is de grootste opportunist uit de post-napoleonische politiek. Geef die mens een ministerpostje, en ge zijt ervan af. |
De man is zoals het Vlaams Belang. Hij zal z'n idealen niet vlug verloochenen.
T'is geen N-Va'er of Tsjeef hé :wink: |
Citaat:
Alleen een democraat is zo stom om zich elke vier/vijf/zes jaar door verkiezingen te laten beetnemen! |
Citaat:
|
De Decker zou beter de tijd nemen om zijn partij verder uit te bouwen, zodat hij een volwaardig alternatief kan bieden aan de rechtse kiezers. Zijn stemmenaantal zal zeker toenemen, zeker als Leterme de NVA en de Vlaamse kiezer een loer draait.
Ik hoop persoonlijk dus dat hij niet deelneemt. |
Citaat:
Vervelend hé... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be