![]() |
Overwinning ?
|
De CD&V is er in vergelijking met 2003 zelfs op achteruitgegaan, tenzij de N-VA minder dan 3,8% gehaald zou hebben. En dat laatste lijkt me toch niet echt waarschijnlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doelde eigenlijk op het feit dat men ten opzichte van 2006 minder stemmen heeft gehaald ????????
Al weet ik dat ik appelen en citroenen vergelijk, maar mag ik dat ook eens..... voor één keer...... |
Citaat:
|
Citaat:
NVA & CD&V staan apart op de lijst |
Citaat:
|
Ik heb een goede bron gevonden : http://www.ulb.ac.be/soco/cevipol/el...ances/CD&V.htm
Evolutie CD&V : 1999 : 22,62% 2003 : 21,35% 2007 : 29,6% - score N/VA = ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar vergelijken met 2003 is m.i. toch al iets minder appelen met citroenen vergelijken. Immers zelfde kieskringen en bovendien wordt er bij regionale verkiezingen net als bij federale verkiezingen ideologisch gestemd (en niet zozeer voor personen zoals bij lokale verkiezingen) |
Citaat:
![]() |
Of deze:
![]() |
Noemde iemand dat een overwinning dan?
|
Somers, De Croo, ... die krijgen alles verkocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een minder grote nederlaag dan verwacht. En. De Liberale familie blijft de grootste. Dat zijn de 2 zaken die daarover vertelt worden. Beide zijn correct. |
Citaat:
|
En dus moeten de liberalen de premier leveren? Daarover was Somers wat dubbelzinnig. In ieder geval, en dat zeg ik al langer, pa somers draait zich om in zijn graf als hij zoonlief bezig zou zien.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be