![]() |
AGENT GEWOND, Een allochtone jongen had er kritiek op Vlaams Belang
AGENT GEWOND BIJ CAFE BOERENHOL
*************************************** In Leuven is een agent gewondgeraakt bij relletjes aan café Boerenhol. Een man werd opgepakt. De relletjes waren het gevolg van een uit de hand gelopen caféruzie van maandag. Toen was er al gevochten bij café De bummekes, een verzamelplaats voor extreemrechts in Leuven. Een allochtone jongen had er kritiek op Vlaams Belang gegeven en had klappen gekregen. Het café moest dinsdag gesloten blijven. De vaste klanten waren daarom afgezakt naar café Boerenhol en daar kwam het dus opnieuw tot relletjes. Bron/VRT Teletekst Ook extreem rechts gaat hier zwaar uit de bocht Zijn het dan geen exzamens voor jongeren in Leuven :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
in een rechts café een beetje kritiek komen leveren. Wat denk je dat er gaat gebeuren als ik morgen in een moskee "Mohammed" begin te beschimpen. ? |
Dan krijg je slaag en moet je voorkomen als rassist.
|
Citaat:
Nee,ik vind dat studentjes nu moeten studeren,inplaats van jongeren allochtonen af te slaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat sommige rijke luiszoontjes eens graag op den alflap gaan,das stoer hé..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En er zijn mensen die zich daar laten aan vangen en anderen niet. |
Citaat:
Die vb'ers ze zijn weer bezig met het vergoeilijken van dat afslaan bijna nooit geven ze toe dat dat verkeerd gedrag is, doch die allochtoon heeft het uitgelokt dan nog ... En maar klagen dat ze behandeld worden als lepra-lijders en zagen dat ze geen geweldadige partij zijn en maar zagen en roepen op freedom of speech...... |
Citaat:
Aggressief gedrag is nooit goed, voila! MAAR (bedoelde) uitlokking is ook aggressie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo kunnen Vlaamse jongens tientallen verhalen op deze plaats zetten ! nie pleuie :twisted: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be