![]() |
score VB en BUB in Wallonie...
Allebei halen ze 0.1 % volgens de grafiek van de VRt....
Miljaarde zelfs aan Waalse kant scoort de roep naar seperatisme even hoog als de roep naar unionisme..... |
Citaat:
|
Ik hoop voor jullie dat Hans nu maar niet in een depressie geraakt hé,tis op jullie's verantwoordelijkheid
Geeft niet Hans in Vlaanderen had je 0.4% van de stemmen,maar daar had je VRT wel vol mee hé |
Citaat:
|
Ik ben unitarist en geen lid van BUB. Ik maak dus ook geen deel uit van de 0,13 procent BUBstemmers, maar ik ben toch Belgicist pur sang. Hoe verklaar je dat ;)
|
Citaat:
Nu ben ik een volbloed separatist. Het kan niet snel genoeg gebeuren. Hoe verklaar je dat? O ja en ik ben GEEN lid van het VB en ook niet van de N-VA ...:twisted: (knipoog aan jazeker) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan ik niet. Dat moet een psychiater doen..... LOL.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: http://verkiezingen2007.belgium.be/n..._tab_e506.html |
Citaat:
Citaat:
Ik snap het niet, waarom stemmen die daarvoor, je weet dat er geen zetel van komt. |
Citaat:
Vergeet ook niet dat Waals-Brabant de meest rechtse provincie van België is. |
Citaat:
Maar eh... ik weet dat jij en Pelgrim graag doen alsof heel Vlaanderen met Brussel verbonden is, en Wallonië niet, maar volgens mij kan je ook Waalsbrabant tot de Brusselse periferie rekenen hoor. Soit, offtopic beetje. |
Citaat:
De link Vlaams-Brabant - Brussel, lijkt me toch nog iets hechter, dan de link Waals-Brabant - Brussel. |
Uitgeweken Vlamingen he.... hoogstwaarschijnlijk al volledig geïntegreerd in hun nieuwe thuisland zoals het hoort.....
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"Concreet betekent dit dat Vlaanderen de bevoegdheden krijgt over het volledige socio-economische beleid. Het arbeidsmarktbeleid, het economisch beleid, wetenschapsbeleid, maar ook het gezondheids –en huisvestingsbeleid worden het best overgeheveld naar het niveau van de deelstaten." "Daarnaast pleit Open Vld voor meer financiële autonomie en daarmee gepaard meer financiële verantwoordelijkheid." Bron: http://www.openvld.be/page?&orl=1&ss...pge=4&sare=161 Onderschrijf je deze programmapunten, Patriot? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be