Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Nog steeds geen eerlijke verkiezing van forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91292)

duveltje382 14 juni 2007 16:53

Nog steeds geen eerlijke verkiezing van forummer van de week

En ik weet het KiM jullie hebben heel "democratisch " beslist dat de voriger forummer van de week kiest wie de volgende is*huch* Alzo blijft jullie dikken nekke spelletje draaiende natuurlijk hé,ik vind dit alles behalven eerlijk !!!! Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt Ik krijg de indruk dat sommige zich verheven tot iets wat ze zeker niet zijn, Graag eens een eerlijk antwoord hierop,zonder andere pijn te doen AUB

AdrianHealey 14 juni 2007 16:55

Zucht.

Apocalyps 14 juni 2007 17:01

Zagevent!

Pietje 14 juni 2007 17:17

Loop naar de maan.

Kim 14 juni 2007 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2729998)
En ik weet het KiM jullie hebben heel "democratisch " beslist dat de voriger forummer van de week kiest wie de volgende is*huch* Alzo blijft jullie dikken nekke spelletje draaiende natuurlijk hé,ik vind dit alles behalven eerlijk !!!! Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt Ik krijg de indruk dat sommige zich verheven tot iets wat ze zeker niet zijn, Graag eens een eerlijk antwoord hierop,zonder andere pijn te doen AUB

Jongen, ge kunt zagen zenne, amai! :roll:

Metternich 14 juni 2007 17:50

Citaat:

Nooit eens een gewoon eerlijk forumlid die die eer krijgt

Zijn Pelgrim, Kim, lombas, Praetorian, Max van Dietschland en AdrianHealy dan geen eerlijke mensen?

Kim 14 juni 2007 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2730179)
Zijn Pelgrim, Kim, lombas, Praetorian, Max van Dietschland en AdrianHealy dan geen eerlijke mensen?

Nee, want ik verhef me volgens Duveltje tot iets wat ik niet ben. :mrgreen:

Ik vraag me overigens af wat dat dan wel mag zijn...

AdrianHealey 14 juni 2007 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2730179)

Stiekem lieg ik in al mijn antwoorden.
Maar ssssh!

Metternich 14 juni 2007 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2730189)
Nee, want ik verhef me volgens Duveltje tot iets wat ik niet ben. :mrgreen:

Ik vraag me overigens af wat dat dan wel mag zijn...

Allerhoogste en Heilige Voogdes van de Tien Provinciën, Vrouw des Moederlands, Ministresse van Bijgevoegde Zaken ter Meerdere Glorie van het Eigen Profijt, Uitgezonderd Voorzitster van de Verenigde Lombasiaanse Slavenraden, Markiezin van Antwerpen en Gemandateerd Bestuurster van het Protectoraat Linkeroever, Persoonlijke Uitbuitster van het Wingewest Nederland. :mrgreen:

Kim 14 juni 2007 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2730190)
Stiekem lieg ik in al mijn antwoorden.
Maar ssssh!

Ik wist al dat er iets niet juist was! :-P

Kim 14 juni 2007 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2730194)
Allerhoogste en Heilige Voogdes van de Tien Provinciën, Vrouw des Moederlands, Ministresse van Bijgevoegde Zaken ter Meerdere Glorie van het Eigen Profijt, Uitgezonderd Voorzitster van de Verenigde Lombasiaanse Slavenraden, Markiezin van Antwerpen en Gemandateerd Bestuurster van het Protectoraat Linkeroever, Persoonlijke Uitbuitster van het Wingewest Nederland. :mrgreen:

Hey, dat is mijn welverdiende titel he! lombas heeft daar wel een minuut over moeten nadenken... gelieve zijn werk te respecteren! ;-)

AdrianHealey 14 juni 2007 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2730197)
Hey, dat is mijn welverdiende titel he! lombas heeft daar wel een minuut over moeten nadenken... gelieve zijn werk te respecteren! ;-)

Je verdient een complimentje omdat je leeuw een rode tong heeft. ^^
Jij was die Belgiciste zeker?

Kim 14 juni 2007 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2730210)
Je verdient een complimentje omdat je leeuw een rode tong heeft. ^^
Jij was die Belgiciste zeker?

Jaja, en vanaf morgen loop ik hier terug rond met de Belgische driekleur.

Ik heb lange tijd de B Plus avatar gehad maar af en toe moet een mens eens veranderen he.

Jazeker 14 juni 2007 17:59

Citaat:

AAAAAAAARGH!

duveltje382 14 juni 2007 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2730221)
AAAAAAAARGH!

Leg uit AUB;)

duveltje382 14 juni 2007 18:34

Duveltje 382 gaat deze onrechtvaardigheid blijven aan klachen hoor !!!!!!!

Kim 14 juni 2007 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2730301)

Doe maar. Je beseft niet dat je jezelf enkel maar oeverloos belachelijk blijft maken.

Metternich 14 juni 2007 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2730301)

Klagen...

Jaani_Dushman 15 juni 2007 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2730194)

Ge vergeet nog de Lieve Vrouwe van Vlaend'ren. ;-)

ingenious 15 juni 2007 00:24

http://forum.politics.be/showthread....83#post2731083

voila. kunnen we nu stoppen calimero spelen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be