![]() |
Ik mis Staafje
Toen ik nog een groentje was op dit forum hield ik er van om eens lekker te grasduinen door de postings her en der.
Onmiddellijk viel mij het verschil in intellect, beredeneerdheid, intellectuële eerlijkheid, gevatheid, snelheid, belezenheid, gedrevenheid en doorzicht van de verschillende posters op en dit zowel ter rechter als ter linker zijde van het politieke spectrum. Zoals iedereen groei je hier een beetje door de rijke informatieuitwisseling, de verschillende visies. Iedereen op dit forum zal wel iemand hebben ontdekt voor wie hij óf een speciaal boontje óf gewoon diep respect heeft ontwikkeld. Bij mij was dat jarenlang de persoon "Superstaaf". Ondanks het feit dat zijn opinies zeker niet parallel liepen met de mijne had ik een grenzeloze bewondering voor die kerel wegens de hierboven aangehaalde eigenschappen. Daarom ben ik zo vrij om eens te informeren of het niet mogelijk was om iets te organiseren om Superstaaf terug aan boord te krijgen. Zijn afwezegheid is een substantiële verarming van dit forum. Zulke mensen zouden gewongen moeten worden om hier te posten. In de hoop dat hij hier af en toe nog eens een kijkje komt nemen deze smeekbede: Beste Superstaaf: kom terug vriend...we hebben jou hier nodig. Ik beloof plechtig dat ik sterug snoeihard tegen jouw prachtige schrijfsels zal inbeuken. Kan iemand mij hierbij helpen? |
Ik heb hem nooit gekend... buiten wat schrijfsels die ik zo eens las in oude draden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe komt het eigenlijk dat hij er niet meer is?
|
Doet me denken aan deze draad, die ondertussen ook al bijna een half jaar stilgevallen is. ;-)
|
Zijn odes aan Prinses Mathilde zijn legendarisch.8-)
|
Is hij niet éventjes teruggeweest?
|
Ik denk dat we hem na 10 juni nooit meer gaan terugzien, behalve om ons op een blauwe maandag proficiat te wensen, en dan weer onder z'n belgisch steentje te kruipen 8-)
|
Ik weet uit goede bron dat Staaf dit forum nog regelmatig leest. Fieseler, hij zal je stroperige lofrede, waar ik het zeker niet oneens mee ben, dus zeker lezen. Ik ben alleen wat terughoudend omdat ik niet zeker weet of zijn ego zoveel lof wel kan verwerken. :-)
|
Ik mis 'm ook wel, eerlijk gezegd. Er zijn zo nog van die verdwenen monumenten: Dies, de Vexille, ...
|
Citaat:
Maar ik mis Staaf ook, zijn stukjes waren echt pareltjes. |
Ik denk nog steeds dat staaf een valse account was :twisted:
|
Citaat:
|
Van een niet-belgicist.
|
Ach ja, die goeie ouwe tijd, toen dit forum nog kleinschalig was en er niet teveel gewauweld werd. ;-) Maar ja, als nou iederéén weggaat, blijft er helemaal niks meer over. Dus trugkomme, stelletje watjes! 8-)
|
ik mis hem niet zo hard.
Hij was zo een veel te relativistisch persoon, té gezapig en te loom. Niet dat ik per definitie zulke mensen niet kan uitstaan op een forum, bijvoorbeeld BigF is er ook zo éne, maar die kan ik wel hebben. Ik denk dat het ligt aan het verschil in niveau van humor ofzo. |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be