Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Evaluatie Max Van Dietschland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91328)

Pluche 15 juni 2007 10:53

Evaluatie Max Van Dietschland

Ik was het bijna vergeten, maar hier is hij dan, hoeveel punten geef je Max

AdrianHealey 15 juni 2007 14:46

Een 7. Vrij degelijke antwoorden op de vragen die hij beantwoorde, maar verliest toch wel en paar punten omdat hij sommige vragen negeerde. Dat vind ik jammer.

Metternich 15 juni 2007 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2732335)
Een 7. Vrij degelijke antwoorden op de vragen die hij beantwoorde, maar verliest toch wel en paar punten omdat hij sommige vragen negeerde. Dat vind ik jammer.

Dito.

Kim 15 juni 2007 17:04

Ik heb in de sessie met Max geen vragen gesteld, maar sluit me aan bij de mening van bovenstaande personen.

Een 7.

Samsa 16 juni 2007 14:08

-100 omdat hij een fascist is. maar ja, 7 voor zijn antwoorden, daar kan ik me bij aansluiten.

Duvelke 16 juni 2007 14:12

7, niet slecht, maar zeker ook niet goed...

largo_w 16 juni 2007 14:41

Geen vraag gesteld maar toch goede forumsessie: 8

Cynicus 17 juni 2007 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samsa (Bericht 2734315)
-100 omdat hij een fascist is.

Waarom beschouwt u hem als een fascist ???????????????? Als ik zijn antwoorden en berichten bekijk, dan heb ik toch de indruk dat hij goede bedoelingen heeft.

Praetorian 17 juni 2007 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samsa (Bericht 2734315)
-100 omdat hij een fascist is. maar ja, 7 voor zijn antwoorden, daar kan ik me bij aansluiten.

Eerder een integrist die zich kan vinden in het falangisme.

Samsa 17 juni 2007 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2736325)
Eerder een integrist die zich kan vinden in het falangisme.

falangisme is dan ook gewoon een klerikaal fascisme.

De Garde 17 juni 2007 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samsa (Bericht 2736575)
falangisme is dan ook gewoon een klerikaal fascisme.

Klerikaal fascisme, was me dat begot! Katholiek integrisme tot zover, een zekere mate van autoritarisme maar ge moet het nu ook niet gaan overdrijven,hé.

Samsa 17 juni 2007 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus (Bericht 2736313)
Waarom beschouwt u hem als een fascist ???????????????? Als ik zijn antwoorden en berichten bekijk, dan heb ik toch de indruk dat hij goede bedoelingen heeft.

Max van Dietschland zegt het volgende:

Voorbeelden uit het verleden zijn:

Uit de jaren 30: Cyriel Verschaeve, Joris Van Severen (toe ergens halverwege jaren 30), Benito Mussolini, Staf De Clercq, Wies Moens en Leon Degrelle.

Dat zegt genoeg zeker?

Praetorian 17 juni 2007 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samsa (Bericht 2736589)
Max van Dietschland zegt het volgende:

Voorbeelden uit het verleden zijn:

Uit de jaren 30: Cyriel Verschaeve, Joris Van Severen (toe ergens halverwege jaren 30), Benito Mussolini, Staf De Clercq, Wies Moens en Leon Degrelle.

Dat zegt genoeg zeker?

Mengeling van kleinburgerlijk katholicisme, integrisme en Nieuwe Orde-retoriek. Typische kruising tussen een falangist en een VNV'er.

Samsa 17 juni 2007 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2736582)
Klerikaal fascisme, was me dat begot! Katholiek integrisme tot zover, een zekere mate van autoritarisme maar ge moet het nu ook niet gaan overdrijven,hé.

Senorismo ("Jefe Nacional"), intuicismo, militarisme, corporatisme en last but certainly not least anticommunisme

Max van Dietschland 22 juni 2007 17:10

Over falangisme gesproken hier...

Groeten aan allen hier vanuit het zonnige Spanje :lol: ;-), waar ik op heden op jaarlijkse vakantie ben.

Max van Dietschland 22 juni 2007 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2732335)

Tja sommige vragen waren ook vrij vaag en hadden vaak ook iets examen geschiedenis-achtig. :lol: Dit forum is iets voor na de werkuren, men kan moeilijk verwachten dat ik een hele theoretisch-filosofische beschouwing uit de doeken doe. Op de meer concrete vragen heb ik geantwoord en de vraag van Metternich was te uitgebreid. Trouwens uitgebreide posts kun je ook lezen in de topics over het Dietse Keizerrijk. Het geeft ook geen zin alles te herhalen. Toch dank voor de zeven. ;-)

Firestone 22 juni 2007 17:26

Hey Max, je kan misschien een recent filmpje meepikken daar in Spanje:

Prettige vakantie nog!

Pluche 22 juni 2007 18:26

Ik geef Max een 9 en ik vond die vragen van Metternich ondoenbaar om in 1 2 3 te beantwoorden.

C uit W 22 juni 2007 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 2749425)
Tja sommige vragen waren ook vrij vaag en hadden vaak ook iets examen geschiedenis-achtig. :lol: Dit forum is iets voor na de werkuren, men kan moeilijk verwachten dat ik een hele theoretisch-filosofische beschouwing uit de doeken doe. Op de meer concrete vragen heb ik geantwoord en de vraag van Metternich was te uitgebreid. Trouwens uitgebreide posts kun je ook lezen in de topics over het Dietse Keizerrijk. Het geeft ook geen zin alles te herhalen. Toch dank voor de zeven. ;-)

Je hebt wel nooit je leeftijd en job gezegd ;)

AdrianHealey 22 juni 2007 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 2749425)

Een kleine uiteenzetting had wel leuk geweest. ;)
Maar ach, niet iedereen heeft zeeën van tijd zoals een student. Dus ik neem het je ook niet kwalijk. :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be