![]() |
examens
voila, dit ontbrak wel vond ik, een draadje waarin iedereen examen-gerelateerde berichten kan plaatsen.
Spuw uw gal maar over die verdomde proffen, die mislukte examens, en die nachtjes "doordoen". Enfin, bij mij is het tot nu toe goed gelukt, zijn hier nu mensen die daar jaloers op zijn?:-P Nee serieus, solidariteit met alle zwoegenden. Maar besef tegelijk dat dit onze schoonste tijd van ons leven is!! |
Geen examens, geen werk... Zalig!!! :p
(PS: scriptieverdediging, voor de mensen die denken dat ik op kosten van de staat leef en blabla) |
Citaat:
eeuuh, kijk eens in het overzicht van K&k een paar topics naar beneden... |
Niets rustiger dan studerende kinderen .... zo moest dat heel het jaar door zijn ... :lol:
|
bon, kheb er dus al 3/6 gehad,waarvan twee goed.
en religie is een ***-vak!!! toch om te leren. amai!! |
Citaat:
allesins kheb er dan een nieuw gemaakt, soit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog maar één examen gehad (woensdag 13/6, urologie en nefrologie).
Het ging zeer goed. :) Ik ben de examenperiode wel al kotsbeu, en het einde is nog niet in zicht. 29/6 pas heb ik mijn laatste examen (psychiatrie). :( |
Ik de 25e juni :onfire:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog drie, reeds vijf achter de rug. Dat van woensdag zie ik goed zitten; dat van maandag iets minder (blame Lieve De Lathouwer en haar monotone stem) en dat van vrijdag nog minder, maar hey, we zien wel. De belangrijkste zijn al gepasseerd, dus eigenlijk maakt het niet meer zoveel uit. :D
|
Gisteren dacht ik dat het een open boek-examen was, maar dat was niét zo. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al een hele namiddag aan het studeren over aandoeningen aan de aars. :-( "Proctologie" heet die fascinerende wetenschap. 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be