![]() |
Vrouw rukt testikel van man's lijf - waar gaan we naartoe?
Citaat:
Dat kan toch zo niet verder. Allez, waar gaan we naartoe? Wat moeten we met blanke vrouwen in deze maatschappij? Wat moeten we met ex-vrienden van vrouwen? Hoe pakken we niet-beantwoorde avances aan? Waar gaan we naartoe met onze testikels? Waar gaan we naartoe zonder onze testikels? In één woord: ik eis meer waarden dat kan hier allemaal duidelijk zo niet verder dat spreekt vanzelf testikels zijn waardevol schandalig gewoon. |
Au...
|
Citaat:
|
Wat me nog het meest interesseert: Waarom moet er zo nodig in het artikel staan dat die vrouw blank is?
|
Hij ging niet in op haar avances? Hoe kan dat mens dan zijn ballen er af trekken? Of is het in Liverpool de gewoonte om met uw broek tot op uw enkels rond te lopen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Ze loert al naar u..... |
In haar brief aan de rechtbank zei ze: "ik ben helemaal geen gewelddadig mens".
Bestaat dat, een niet-gewelddadig blank mens? |
Citaat:
|
Ik ga deze avond aan mijn linker testikel beloven dat het nooit met hem zal gebeuren.
|
Zonder testikels kan ik misschien alsnog bij de Wiener Sängerknaben?
|
Ongelooflijk eigenlijk !
Maar toch : LOL @ British humor (that's yours). |
"zij rukte met de blote hand een testikel af van de man"
:? Net alsof je een testikel zomaar gelijk een klak van iemand z'n hoofd kan afrukken. |
Citaat:
http://larrybet.wordpress.com/2006/0...balls-on-chin/ :-D BUTTERS But fellas, if I go on Maury Povish, with- with my balls on my chin, my parents are gonna get really mad. |
Citaat:
|
Kinky!!!
|
Citaat:
|
Lekkere ruwe seks. Ik zou haar borsten er eens afschroeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be