![]() |
Weekendactiviteiten
Ik ben eens benieuwd naar de weekendactiviteiten van de forummers hier. Vandaar deze simpele vraag: wat doe jij dit weekend?
Ik duik zometeen de douche in om daarna een fris pintje te gaan pakken in het jeugdhuis :-D En gijlie? |
Werken op het land.
|
Ik ga vanavond eindelijk beginnen in "Anthem" van Ayn Rand (uiteraard met een glaasje rode martini in de buurt).
Morgen ga ik even de stad in en zondag is het studeren voor het laatste examen maandag (een simpel vak, daarom dat ik maar één dag uittrek om nog eens te herhalen :p). |
Citaat:
|
Werken.
Vandaag van 0700 tot 1500u. Straks vertrekken om terug te beginnen om 2300u tot 0600 Morgen en zondag aan de eigen bouw beulen. Arbeit macht frei. |
Met mijn BUB-trein spelen.
|
Studeren :(
|
on topic.
vanavond: leeghangen morgen: nietsnutten overmorgen: klaplopen dolce far niente 8-) |
Citaat:
|
Werken in ons ma haar nieuwe huis, en verder nog feesten op de batjes hier in Izegem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een zelftrekkende benzinemaaier die een 4-takt motor heeft met geluidsdemping zodat je een walkman kan opzetten die je niet tot 160 dB moet opdrijven om boven het geluid van de grasmaaier te komen... dat zou pas een cult religie worden. Een grasmachine die niet dat irritante brommertje uit je straat nadoet, maar zacht ronkend het gras snijdt. Zalig moet dat zijn als je intussen met een 20 euro mp3 spelertje luistert naar Youp vh Hek of een andere goede zaalshow. Het gras is zo gemaaid, zal ik maar zeggen. :-D (en dat "zal ik maar zeggen" is nogal eigen aan Youp) |
bekomen van al dat gefeest hier in Mechelen, eindwerkje afmaken, lopen en the art of war lezen.
|
Citaat:
1 week bandwerk en ik ben zoals deze kerel: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=14 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be