![]() |
China weigert Anciaux visum omwille van Tibet
Citaat:
|
Citaat:
Allez, ervan uitgaande dat hij überhaupt levend uit China kwam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
reizen? China? tentoonstelling?
is dat nuttig besteed geld? 8O |
De grapjas die een stelling innam terwijl belgie aan het chinese gat likt.
|
Citaat:
|
Misschien is dit conflict het indirecte resultaat van Anciaux' aloude wens om de Spelen naar België te halen. :-)
"Wa denken die spleetogen wel. Onze spelen zomaar pikke!" |
Eigenlijk kan deze daad van Ancieux wel mijn sympathie en respect krijgen.
|
Een Vlaams-Chinese tentoonstelling? Dient belastingsgeld om dat soort ondernemingen te financieren? Waarom zou de staat in godsnaam geld moeten afpakken van de burgers, om daarmee een tentoonstelling in Peking te gaan betalen? Het departement cultuur wordt beter afgeschaft, net zoals het departement onderwijs trouwens.
|
Ik dénk dat een meerderheid van de bevolking op dit moment toch eerder kiest voor een departement cultuur, laat staan dat ze afschaffing zouden willen van het departement onderwijs.
|
Citaat:
hmm... das waar. Ik verander de vergelijking naar een gemengde cloon van Dutroux en Stalin die een puppy van voor een aanstormende wagen wegtrekt. Enfin. Ik wil maar zeggen dat voor 1 keertje in zijn héle leven, Anciaux iets doet dat niet destructief is. Dat wil nog altijd niet zeggen dat als ik mijn revolutie start, hij niet de eerste zou zijn om tegen de muur te staan hoor :-D |
Ge moet ni vragen hoe tolerant wij zijn. Wij zitten al zijn hele leven lang met den Bert opgeschept en China wil hem nog niet voor 1 weekske in huis hebben! :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben voor een deal tussen het Westen en China. Wij beperken hun invoer en zij krijgen Anciaux om zich op uit te leven. Fair deal toch? Een win-win situatie mag je nooit laten liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zouden de Chinezen een tape van Celebrity Shock in handen hebben gekregen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be