Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hoe zit het eigenlijk met UNIE? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91410)

van Maerlant 17 juni 2007 15:57

Hoe zit het eigenlijk met UNIE?

Dat partijtje van geweldenaar Cedric Vloemans, wel te verstaan. Op zijn blog staat dat hij de partij heeft verlaten, ze zitten in kartel met een paar dubieuze internetpartijtjes, en de site doet het niet meer.

Is het UNIE-verhaal al afgelopen? :-D

Patriot! 17 juni 2007 15:59

Ja.

van Maerlant 17 juni 2007 16:01

Weet u wat er gebeurd is?

duveltje382 17 juni 2007 16:02

Ik heb overlaatst toch nog een berichtje van Unie gekregen,hoe verkaar je dit dan?

van Maerlant 17 juni 2007 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2736969)
Ik heb overlaatst toch nog een berichtje van Unie gekregen,hoe verkaar je dit dan?

Ze zitten in kartel met:
1. Beb-n, een marginaal clubje bejaarden. Waarschijnlijk zijn ze intussen allemaal al dood, want de site is op meer dan een jaar tijd niet veranderd.
2. Liberale Alliantie, die als site enkel een dode blog hebben.
3. JRL, NOOIT van gehoord

:lol:

Kim 17 juni 2007 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2736967)
Weet u wat er gebeurd is?

Waarom vraag je het niet aan Cedric?

Hij is de enige persoon die weet wat er precies is gebeurd.

lomeanor 17 juni 2007 16:15

Op cedric zijn blog:

Citaat:

Het is zover, u bent de eerste die het nieuws krijgt, behalve de betrokken personen.

Cedric Vloemans, auteur van dé Blog, heeft beslist en besloten dat het tijd werd voor de echte politiek. Met pijn in het hart heeft hij vandaag het partijbestuur van UNIE op de hoogte gesteld van zijn definitieve en volledige vertrek uit kartel en partij.

De Open VLD te Brussel heeft mij geadopteerd, en vanaf heden zal ik mij de volle honderd procent inzetten voor deze partij.
bron: http://www.bloggen.be/cedricvloemans/

Wie zit er nu allemaal eigenlijk bij de VLD? Bob van Geel, Yann Verbeeck, wrs Bruno Yaminé, en nu dus blijkbaar ook Cedric Vloemans....

Beetje vreeemd, vind ik. 8O

Kim 17 juni 2007 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2737016)
Op cedric zijn blog:

Wie zit er nu allemaal eigenlijk bij de BUB? Bob van Geel, Yann Verbeeck, wrs Bruno Yaminé, en nu dus blijkbaar ook Cedric Vloemans....

VLD bedoel je?

lomeanor 17 juni 2007 16:30

Inderdaad, dat moest VLD zijn.

Ik was een beetje in de war omdat ze allemaal van de BUB afkomstig zijn. ;)

EDIT: ik heb het gewijzigd.

Zwartengeel 17 juni 2007 16:32

Citaat:

Op cedric zijn blog:

Wie zit er nu allemaal eigenlijk bij de VLD? Bob van Geel, Yann Verbeeck, wrs Bruno Yaminé, en nu dus blijkbaar ook Cedric Vloemans....

Wat vind je vreemd? Dat de hele Belgicistische kliek uiteindelijk bij de VLD terechtgekomen is?

duveltje382 17 juni 2007 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2737058)
Wat vind je vreemd? Dat de hele Belgicistische kliek uiteindelijk bij de VLD terechtgekomen is?

Zoals verschillende van het VWS die tegen werken waren,maar nu bij VLD zitten8O8O8O
Werkt diene drug dan zo in bij die gasten?:roll:

lomeanor 17 juni 2007 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2737058)

Idd. Zegt jammer genoeg veel over wat voor mensen VLD aantrekt.

Zwartengeel 17 juni 2007 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2737072)
Idd. Zegt jammer genoeg veel over wat voor mensen VLD aantrekt.

Ik vind het dan weer niet echt zo vreemd. Zeker niet in het licht van de huidige ideologische marsrichting van de VLD.

Tantist 17 juni 2007 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2737076)
Ik vind het dan weer niet echt zo vreemd. Zeker niet in het licht van de huidige ideologische marsrichting van de VLD.

Marsrichting... Als je naar beneden rolt, marcheer je niet he...

Patriot! 17 juni 2007 17:20

Citaat:

Op cedric zijn blog:

Mijn naam is Vangeel, niet 'van Geel' of zo. Bruno's familienaam is Yammine. Leer dat nu eens.

Ik ben in februari lid geworden van OpenVLD, en blijkbaar hebben een aantal Belgischgezinden hetzelfde gedaan. De mensen die je opsomt zijn overigens niet de enige ex-BUB'ers die nu OpenVLD-lid zijn.

Zolang ze maar liberaal zijn.

lomeanor 17 juni 2007 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2737216)
Mijn naam is Vangeel, niet 'van Geel' of zo. Bruno's familienaam is Yammine. Leer dat nu eens.

Mijn excuses, Bob.
Citaat:

Ik ben in februari lid geworden van OpenVLD, en blijkbaar hebben een aantal Belgischgezinden hetzelfde gedaan. De mensen die je opsomt zijn overigens niet de enige ex-BUB'ers die nu OpenVLD-lid zijn.
Het is dus een hele trek naar de VLD? Zijn er misschien veel met u meegekomen of is dat allemaal op eigen initiatief?

Jaani_Dushman 17 juni 2007 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2737216)

Zolang ze maar liberaal zijn.

Zit jij op de partijcongressen dan knus in het zeteltje naast Willy De Waele?

Patriot! 17 juni 2007 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2737251)
Mijn excuses, Bob.

Het is dus een hele trek naar de VLD? Zijn er misschien veel met u meegekomen of is dat allemaal op eigen initiatief?

Er is helemaal niks georganiseerd. Ik ben altijd liberaal geweest, en heb altijd sympathie gehad voor de liberale partij. Dat is nooit een geheim geweest. Toen de VLD Belgischer werd, en het absoluut duidelijk werd dat de BUB nooit iets zou worden, heb ik de beslissing genomen om de stap te zetten. Blijkbaar zijn een aantal mensen tot dezelfde conclusie gekomen. Niet alleen de mensen die je daar opnoemt overigens, nog een aantal zeer goede vrienden van mij, ex-BUB'ers, hebben de stap ook gezet. Je zal de komende dagen dus nog wat namen zien veranderen/verdwijnen op de BUB-site. Enfin, als ze eerlijk zijn.

't Is trouwens nooit mijn bedoeling geweest de BUB kapot te maken, ofzo. Ik heb gewoon beslist dat ik als liberaal en Belg mijn overtuiging moest volgen, en een aantal goeie vrienden liberale BUB'ers hebben wellicht door mijn toedoen dezelfde keuze gemaakt. Anderen zijn mij blijkbaar gewoon blindelings gevolgd, om één of andere reden. ;-)

lomeanor 17 juni 2007 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2737330)
Er is helemaal niks georganiseerd. Ik ben altijd liberaal geweest, en heb altijd sympathie gehad voor de liberale partij. Dat is nooit een geheim geweest. Toen de VLD Belgischer werd, en het absoluut duidelijk werd dat de BUB nooit iets zou worden, heb ik de beslissing genomen om de stap te zetten. Blijkbaar zijn een aantal mensen tot dezelfde conclusie gekomen. Niet alleen de mensen die je daar opnoemt overigens, nog een aantal zeer goede vrienden van mij, ex-BUB'ers, hebben de stap ook gezet. Je zal de komende dagen dus nog wat namen zien veranderen/verdwijnen op de BUB-site. Enfin, als ze eerlijk zijn.

't Is trouwens nooit mijn bedoeling geweest de BUB kapot te maken, ofzo. Ik heb gewoon beslist dat ik als liberaal en Belg mijn overtuiging moest volgen, en een aantal goeie vrienden liberale BUB'ers hebben wellicht door mijn toedoen dezelfde keuze gemaakt. Anderen zijn mij blijkbaar gewoon blindelings gevolgd, om één of andere reden. ;-)

Bedankt voor die eerlijke uitleg.

Hans1 17 juni 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2737330)

Dat zal de toekomst uitwijzen.

Je zal binnenkort ook nieuwe namen zien op onze website. We zijn onze partij aan het professionaliseren en nieuwkomers zijn er momenteel genoeg. Alleen zijn we veel voorzichtiger in de benoemingen dan vroeger.;-)

Dat gezegd zijnde, vraag ik me af wat de VLD zal ondernemen om de volgende staatshervorming te vermijden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be