![]() |
Hoe zit het eigenlijk met UNIE?
Dat partijtje van geweldenaar Cedric Vloemans, wel te verstaan. Op zijn blog staat dat hij de partij heeft verlaten, ze zitten in kartel met een paar dubieuze internetpartijtjes, en de site doet het niet meer.
Is het UNIE-verhaal al afgelopen? :-D |
Ja.
|
Weet u wat er gebeurd is?
|
Ik heb overlaatst toch nog een berichtje van Unie gekregen,hoe verkaar je dit dan?
|
Citaat:
1. Beb-n, een marginaal clubje bejaarden. Waarschijnlijk zijn ze intussen allemaal al dood, want de site is op meer dan een jaar tijd niet veranderd. 2. Liberale Alliantie, die als site enkel een dode blog hebben. 3. JRL, NOOIT van gehoord :lol: |
Citaat:
Hij is de enige persoon die weet wat er precies is gebeurd. |
Op cedric zijn blog:
Citaat:
Wie zit er nu allemaal eigenlijk bij de VLD? Bob van Geel, Yann Verbeeck, wrs Bruno Yaminé, en nu dus blijkbaar ook Cedric Vloemans.... Beetje vreeemd, vind ik. 8O |
Citaat:
|
Inderdaad, dat moest VLD zijn.
Ik was een beetje in de war omdat ze allemaal van de BUB afkomstig zijn. ;) EDIT: ik heb het gewijzigd. |
Citaat:
|
Citaat:
Werkt diene drug dan zo in bij die gasten?:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben in februari lid geworden van OpenVLD, en blijkbaar hebben een aantal Belgischgezinden hetzelfde gedaan. De mensen die je opsomt zijn overigens niet de enige ex-BUB'ers die nu OpenVLD-lid zijn. Zolang ze maar liberaal zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is trouwens nooit mijn bedoeling geweest de BUB kapot te maken, ofzo. Ik heb gewoon beslist dat ik als liberaal en Belg mijn overtuiging moest volgen, en een aantal goeie vrienden liberale BUB'ers hebben wellicht door mijn toedoen dezelfde keuze gemaakt. Anderen zijn mij blijkbaar gewoon blindelings gevolgd, om één of andere reden. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je zal binnenkort ook nieuwe namen zien op onze website. We zijn onze partij aan het professionaliseren en nieuwkomers zijn er momenteel genoeg. Alleen zijn we veel voorzichtiger in de benoemingen dan vroeger.;-) Dat gezegd zijnde, vraag ik me af wat de VLD zal ondernemen om de volgende staatshervorming te vermijden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be