![]() |
Vuile & vieze flikken komen uit een frituur te Ekeren en geven GEEN voorang aan fiets
Vuile & vieze flikken komen uit een frituur te Ekeren en geven GEEN voorang aan fietser die voorang van rechts HAD !
Neen ikzelf was het niet deze keer MAAR deze persoon heeft getuigen + de vuil-vieze corrupte leugenachtige flikken zeiden dat ze dit mochten hetgeen FOUT is . Ze hadden noch hun blauw flikkerlicht aan NOCH hunnen pinker en die wijven waren tegen die Ekerenaar aan het praaten mé volle vieze vuilen mond jakkes ! Om het volledig te maken zeiden ze ...WIJ mogen da ! Bij mijn weten mag dit ENKEL als hun blauw licht aan staat of sirene wat niet was ....goed om te weten dat ik foto aparaat bijheb steeds + die frituur ken . Ze mogen het is mé mij proberen sé ik stap af en mijnen fiets vliegt PER ONGELUK in VOLLE vaart tegen hunnen combie sé nadien zal ik dan wel advocaat paseren ik zen die BLAUW corrupten BEU als kouw pap & lust ze rauw nu in klein stukjes zodat ze niet meer DE ZWAKKERE belgen beboeten . Altijd dezelfde die betalen de rijkeren lopen weg of gelijk nen Philpphe int koningshuis die bijna elke dag race spelletjes doet en GEEN boetes meer krijgt . GEDAAN mé vuile polities die oorsmeer & met volle mond TE openhartig praat en VIES corrupt mé tatoo's en piercings mensen uitlachen omdat ze politiek EVEN ondersteund worden ...soms . * MENSEN verenig u & klaagt ze aan , documenteer u en klaagt ze aan dat doe ik en VELE anderen ook . Triestig land pfff dat ze het maar is mé mij proberen ik stap gewoon af en duw lichtjes tegen men fiets hopenlijk heeft hunnen auto dan even veel schade dan men fietsje ik stop ni meer voor dit soort van klotige mensen jakkes die stinken die flikken pffff . SHAME ! |
NEP politie diensten mogen OOK reageren zoadat ONZE medemensen kunnen ZIEN welk soort doelgroepen men beboet die geen of weinig centen hebben .
GRRRR sommige automobilisten lust ik echt RAUW ! |
Is da menske op hare fiets gewond?
|
Citaat:
|
neen gelukkig NIET gewond ....lichte schaafwonde gelijk ik meestal dus niet voldoende om naar nen dokter of ziekenhuis te gaan .
Dermee de EERST volgende keer als ik VUIL & VIEZE flikken nog maar van lings zien komen en ik van rechts GOOI ik men fiets per ongeluk bij het vluchtig weg springen .....dat is perfect wettenlijk correct en dan LEREN ze is luisteren naar mensen sé . 4 getuigen heeft die JONGE BELG ....het was dus geen dame ;-) erg grrrr flikken ge zijt gewaarschuwd door den Duncan dont forget it ! * GENOEG verdwenen dossiers van belgen nu ist mijnen toer ! |
Citaat:
|
Citaat:
RAAR dat ik dan NIET de enige ben ....als je er ZO'N problemen mee hebt had je niet hoeven te reageren :-) mvg , Duncan |
Citaat:
;-) = een voorbeeld van sociaal bewust zijn :-) |
Citaat:
Iedereen maakt fouten. Niemand is perfect. Zo ook niet de politie. In de hitte krijgt al eens iemand die het niet verdient een klop. Ik zou zeggen; meld dit incident. Een tip. Vraag de naam van de aggressor. Dit doet wonderen. Of vraag de naam van de chef. Impulsief reageren als een rebellerende linkse student helpt enkel tegenover je ideologische collega's, maar dan vooral tijdelijk. Op het einde van de rit is het toch elk voor zich. Soit, dit in het kort. |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we serieus blijven. Discussies zijn er toch niet enkel tussen eensgezinden? Ik heb daar een hekel aan want die brengen geen aarde aan de dijk, behalve binnen een of andere denktank. Mag wie het niet eens is ook nog iets zeggen ? |
Citaat:
OI Rudy ! IK ben DIEGENE die zich nadelig benadert voelt !!! IK zen DE persoon die NOG andere + getuigen heb die NET HETZELFDE incident(en) (zoals GIJ omschrijft) omschrijven . DUS neen het is NIET per toeval 1 keertje meneer ! Neen geen incident PURE provocatie ! Lees eerst voor u gaat wijzen tgo derden . N E E N meldingen maken gaat niet als BELG enkel als je een kleurtje hebt kuntge klagen ! De volgende aub . OW jah tussen haakjes ik heb MEERDERE klachten tegen vuil & vieze flikken lopen NET zoals ANDERE JONGE belgen ....HééL toevallig in Antwerpen & héél toevallige incidenten jaja maak DAT de kat wijs . Het is trouwens niet de politie alléén die NAAST de mensen praten ook politiek meneer ! * 1 Dode per dag te Antwerpen * 1 dode christenen per 4 uur op deze planeet . De volgende aub 8-) |
Citaat:
Hoe dan ook, ik denk dat we op de goede weg zijn, aangepast aan de tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tnx duvel ;-) ...zo slim als u zen ze hier nog ni :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit soort heu heum agenten zijn DE echte flikken/agenten vriendelijk van aard en inderdaad netjes gesteld op orde/regelmaat & het NIET pesten van gewoon mensen. Dit soort van NETTE agenten vindt men MEESTAL bij oudere generaties ( of sommige jonge generaties ) Om DEZE redenen smeeken en vragen vuil & vieze flikken vandaag de dag dat DIE proppere gewassen agenten op hunnen post blijven want ZELF kunnen ze NIET om met jongere generaties zoals die GOEI agenten van rijpere leeftheid . Hierop reageren de oudere generaties zo van NEEN ik ga op pensioen enzo ( terecht hun recht ) als ik met deze AGENTEN praat dan hoor ik ze zeggen die jonge gasten moeten da zelf ook mor leren vindt ik ....ook al zeggen ze " wij kunnen ni om mé jonge mensen " . Dit soort van agenten STOPPEN nemen NIET de voorang van anderen af ; zen minder gestresst en dragen meestal GEEN piercings of tatoo's of ongewassen vuile oren ;-) Jaja ORDE & REGELMAAT in zake gedrag en woord is belangrijk voor SOMMIGE jammer genoeg . Dus alles heeft iets positiefs en negatiefs ....hopenlijk leren we ervan ....wedden dat ik binnen een paar maanden men fiets onder nen flikken auto heb liggen & WEDDEN dat het WEERAL jonge kerels die denken dat ze alléén leven / rijden & ALLES vooroorloven gelijk hun politieke leidende misfits . Goe dat er nog ECHTE agenten zen die ook jong van leeftheid zen ni veel moh toch ze zen der ....algoe . * Sociaal bewust zijn begint bij jezelf ....of bij mensen gelijk nen Duncan met zen Duncaniaanse taal :-D |
Citaat:
:-) Wel grappig hahaha thnx |
Citaat:
Niet bij centrum gelijke kansen dat een vld bedrijf is en ENKEL enkelingen helpen . NIET bij comité P & ook NIET bij interne toezicht . Klopt nergens dus + ik voel mij geviseert tesamen mé 15.000 Antwerpenaren en als ik wil staan die mogen ALLE 15.000 achter mij . IK heb geen probleem het zijn zun mé hunnen misvormde diensten en beleid ni meer of minder :-) Mor ge hebt zekerst een punt waar ik héén kan = nergens inderdaad :-/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be