![]() |
Leest gij verkrampte zielen (neen, u niet Percalion, Gij zijt een schat)
Ergens hier in deze tot kronkelingen vervloekende hoop heb ik gezegd een plaatsje te maken voor al diegenen die zich ertoe geroepen zouden kunnen voelen iets dichter bij mij te komen staan.
Voor diegenen die zich nog kunnen herinneren: Omarm de zoetheid van Wiedervereinigung. Aan de anderen: verheugt u evenzeer, bij deze schenk ik u de mogelijkheid u in gepasten formule aan een mede-forummer te introduceren. Laat uw alibi zijn dat ik u nooit heb kunnen kennen, daar gij slechts arriveerde toen ik reeds verdwenen was. Doe het snel, aangezien de kans reëel is dat mijn herintrede nogal van korte duur is. SS: Introducties dienen niet noodzakelijk te beginnen met een erende aanspreking, doch het zou mij ten zeerste plezieren. SSS: Waar zijn Super en TomB?:? |
![]() Olé. En nu is het bedtijd. |
Vriendjes vriendjes, ach, zovele vriendjes.
Hoe komt een schattig kind als jij (we worden allemaal misleid door avatars en snorren) aan zo'n grotesk aantal posts in zo'n krankzinnig korte tijd? Prévert: (accenten kloppen wellicht niet) Démons et merveilles Vents et marées Au loin déja la mer s'est retirée Démons et merveilles Vents et marées Et toi Comme une algue doucement carressée par le vent Dans les sables du lit tu remues en revant Démons et merveilles Vents et marées Au loin déja la mer s'est retirée Mais dans tes yeux entrouverts Deux petites vagues sont restées Démons et merveilles Vents et marées Deux petites vagues pour me noyer. |
Welkom terug Aangebrande Phönix!
|
De kans is reëel dat zijn herintrede nogal van korte duur zal zijn.
Daar komt Superstaaf dus al zeker niet voor terug. TomB zag ik hier nog wél af en toe. Waarom kwam de verloren zoon eigenlijk terug naar deze wei? Was het gras niet groen genoeg elders, of is het intussen kaal gevreten? |
Citaat:
|
Bedoel je dat ik dit niet mag lezen? Maar dan is het te laat. :(
Mijn zielsverwant. Kom hier, dat ik u een vriendschappelijke oorvijg uitdeel. |
Wie zijde gij?
|
vraag ik me ook af
|
Citaat:
|
Tijd om wat warme lucht in Phönix te blazen!
|
Aaaaaargh, 2 dagen na elkaar. Ik ben terug verslaafd.
Ik ben blij dat Knuppel nog even kritisch is (Ik ben er trouwens bijna achter wie dat is, gisteren weer 10.000 namen van mijn lijst geschrapt) Aan de newbees: De Phönix is een mythisch wezen dat af en toe terug zijn forumaccount activeert, deze hier echter is heel bijzonder, in schimmige tijden is hij zelfs nog forumparlementsvoorzitter geweest (hopelijk doet dat hier geen belletje rinkelen) Wat mij er trouwens aan doet denken, heeft iemand Dies nog gezien lately? |
Citaat:
Fijn om terug uw berichten te lezen overigens. |
Citaat:
<biedt andere wang aan in een poging de eerste slag te ontwijken> |
Citaat:
|
Citaat:
In uw geval een aangebrand mythisch wezen dan nog wel... ge komt wat tegen hier.8-) Krijg verdorie zin in 'kip aan 't spit' nu...:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Indien in vivo: groet 'm van mij, maar indien virtueel: leid mij erheen |
Citaat:
<krop in de keel> |
Citaat:
Dictator. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be