![]() |
Het mooiste sportmoment
Wat is dat voor u?
|
Akio Kaminaga, de Japanner die hier wordt verslagen door Aton Geesink, huilde op dat moment, hij moest de eer van zijn vaderland redden. De reus uit Utrecht had hem echter in een wurgende houdgreep. http://nl.wikipedia.org/wiki/Anton_Geesink |
Uefa Cup 2000
![]() |
1 Bijlage(n)
|
Tommeke Tommeke Tommeke wat doe de nu!:-D
Tom Boonen is wereldkampioen! ![]() |
ja da van tom boonen was wel schitterend.
De overwinningen van Henin en Clysters ook, maar dat zijn we ondertussen al gewoon :P |
|
.
|
Voor mij blijven vooral de Tourzeges van Tom Steels bij.
![]() |
WK voetbal 1986 in Mexico !!!
|
|
De acht seconden tussen Lemond en Fignon in de Tour van 1989.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bulgarije verslaat de vorige winnaar Duitsland in de kwartfinale met 2-1! Memorabel, zelfs voor mij die het WK vooral via proxy (=papa) volgde! |
Erg veel mooie momenten:
|
keb er een paar overgenomen van spliff
tennis: - juju & kim die grand slams winnen - juju die de spelen wint - wanneer onze 2 belgische speelsters 1ste van de wereld staan. motocross: -de keren dan stefan wereldkampioen werd wielrennen: - Bonen wereldkampioen voetbal: -De keren dat de rode duivels goed speelde( laatste keer waneer ze naar 2de rond van wk 2002 gingen) -Italie wint van Frankrijk en Zidane krijgt rood-> zalig! ik was toen in Frankrijk atlethiek: Kim & Tia halen goud ... |
Citaat:
![]() :cheer: |
Citaat:
|
- De laatste match in eerste 3-2 overwinning tegen moeskroen.
- De derbys tegen RC Mechelen in de 3de klasse. - Het huidige seizoen dat een aaneenschakeling is van mooie momenten. (Bekeroverwinning tegen GBA, Zulte-Quai, het passeren in gent, de 2de plaats in de competitie, het winnen van de eindronde) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 22551 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be