![]() |
Het ergste sportmoment!
Een parodie op de andere draad... wat is dat van u?
Aan welk sportmoment hebt u nachten van wakker gelegen omdat u favoriet verloor of andere reden? |
Persoonlijk is dit voor mij 6 december 2001...
Club Brugge had in de heenwedstrijd van de uefa-cup voetbal met 4-1 gewonnen tegen Lyon en niets leek meer fout te kunnen gaan. De terugwedstrijd liep tot in de toegevoegde tijd goed, maar dan 92ste minuut mist Birger Maertens (denk ik) de bal op een knullige manier en 3-0 Lyon en het sprookje is over... |
turkije-zwitserland .:-( :-( :-(
|
Aerton Senna
Heizeldrama |
De uitschaling van de Belgen op het WK voetbal in 1990 door een goal in de laatste minuut van de verlenging. :cry:
|
Club Brugge dat dit seizoen een riante voorsprong kwijtspeelde tegen zowel Anderlecht als Standard. :cry:
|
De valpartij van Fabio Casartelli vergeet ik ook nooit meer.
![]() |
1 Bijlage(n)
de blessure van Luc Nilis dat een vroegtijdig einde betekende van zijn loopbaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ook deze:
![]() |
Senna, en 1 jaar en 1 dag daarvoor Monica Seles:
![]() |
Herinnert iemand dit zich? Ik dacht roland garros.. Justin of Kim die 5-0 voor stond in de beslissende set en dan toch nog wordt uitgeschakeld door één van de zusjes wiliams. Het was de halve finale dacht ik.
|
|
Tijdens het tweede seizoen van KV Mechelen in derde A speelden we de voorlaatste wedstrijd tegen Capellen. Indien we daar wonnen waren we kampioen, maar we verloren de wedstrijd met 3-2.
Het weekend daarop wonnen we wel thuis tegen Lyra met 4-0 en bleef Capellen op 0-0 steken op het veld van dendeleeuw. En zo werden we toch nog kampioen. |
Op 11 april 1987 liep Lozano een zware beenbreuk op na een doodstackle van Ivan Desloover
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Voor mij persoonlijk, het inzakken van voetballer Marc-Vivien Foe op het veld. |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be