![]() |
Welke SOA heeft Paris Hilton?
Oké, er wordt vermeld dat deze jetset figuur aan een SOA oftewel een sexueel overdraagare aandoening lijdt.
Dat zou ook de reden kunnen zijn waarom ze vroegtijdig de gevangenis even mocht verlaten. Men vermeldde toen al een medisch probleem. Nu vraag ik me af welke mysterieuze SOA ze heeft. Ik heb er enkele op een rijtje gezet en nu kunnen we eens gaan gokken welke het is. 10 bonuspunten als iemand nog kan raden van wie ze het gekregen heeft en aan wie ze het allemaal doorgegeven heeft.;-) (Sorry, ik had eens zin om op iemands kap te zitten, maar als de pers A zegt, moeten ze ook B zeggen.) |
Waarschijnlijk fifer (of hoe je dat schrijft), dat telt voor verwende nesten vast als een soa.
|
Eens vragen aan de vorige bewoner van die cel .... Die zal de wc-bril wel ni goe afgekuist hebben ...
't zal wel gonorroe of zo zijn .... de shit druipt zowiso van da mens af ...:lol: Eigenlijk goed , komt er eindelijk eens in't nieuws dat er iets anders als aids bestaat .... |
En hoe kan die nu schaamluizen hebben ??? Die arme beestjes hebben genen houvast ...8O
|
Het is toch een mottig mens, die beesten WILLEN daar zelfs niet opkruipen. 8-)
|
Genitale Herpes.
Dat is degene die iets minder zeer doet en het meeste jeuk veroorzaakt. (...geloof me, ik ben een kenner, ik heb ze allemaal eens uitgetest....) |
Die nieuwe ...'t Schijnt dat ze die naar haar gaan noemen ... Parisitis Hiltonitis of zoiets ... Ook schijnt het dat de ziekte enkel overdraagbaar is aan een persoon met een lager IQ ... De kans op epidemie is dan ook zo goed als uitgesloten.
|
Wat ik eigenlijk nog steeds niet snap is hoe iemand die zo in het geld zwemt, zich blijkbaar nog geen condoom kan veroorloven.
Trouwens: ik gok op syfilis. Deze ziekte verklaart doorheen de geschiedenis nogal vaak de geestestoestand van de rijke klasse. |
Citaat:
|
Gonoroueao¨é ---
-zucht- Gonoroea |
Zolang 't maar jeukt.
|
Domheid.
|
Waterpokken in d'r hersenen.
|
Hopelijk een dodelijk.
|
Citaat:
|
Kutschurft en vaginale lintwormen
|
Citaat:
Oeps ... ... Euh ... Ik .. euh :oops: ... wel ... Je ...:oops: ja .... ikke ... euh .... (Hoe moet ik dat nu ...) Ah , ergens op een rare site waar ik anders nooit zou komen , maar 't was voor een goe doel .... Den Tettendraad ...:lol: |
Antwoord Paris Hilton:
"STD? No, I got off drugs a long while ago." |
Ik vind het zielig dat mensen genieten van andermans leed, of dat nu een heroïnehoertje is of Paris Hilton.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be