![]() |
Welke partij ligt het dichtst bij jouw gedachtengang?
Welke partij ligt het dichtst bij jouw ideën?
|
Citaat:
|
Belangrijk
Het gaat niet over op welke partij je zou stemmen, maar welke partij het dichtst bij jouw standpunten staat.
|
Ik mag niet eens stemmen. :)
|
Citaat:
|
Lijst Dedecker maar dat staat er niet bij 8O8O
|
Citaat:
|
N-VA.
Ik zou er ook op stemmen indien ze zouden opkomen. Jammer genoeg staat N-VA niet op de kieslijsten. Daar kan je enkel CD&V-NVA vinden... |
N-va
|
LDD maar die staan ier idd niet bij :?
|
Citaat:
|
Van die bepaalde lijst?
PvdA. |
Citaat:
Een libertair die vrijheid het belangrijkste goed vindt, die stemt op een communistische partij? 8O Ik ben benieuwd welke verklaring daar achter zit. |
Citaat:
Filosofisch gezien dan eh. Daarbij is communisme - voor zover het niet zaagt over neoliberalisme, antifascisme en de rest van die onnozele termen - best vet cool. |
Citaat:
|
VB/n-va.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet een goede scheiding maken tussen de twee. Het eerste gaat over wat jij wil, zoals een kind dat zijn ouders om een doosje lego smeekt; het tweede gaat over wat jij voor anderen wil, zoals een kind dat zich rustig houdt omdat het weet dat zijn ouders nu even geen centjes hebben voor een portie lego. |
Citaat:
|
De vraag werd al eens gesteld, mij dunkt.
Maar ok, qua gedachtengoed, zeg maar ideologie: Liberaal (Open VLD). Trouwens, als je spreekt over gedachtengoed, dan zou je lijstje keuzemogelijkheden beperkt moeten blijven tot 4. De rest zijn afgietsels, zeg maar stemmentrekkers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be