Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaams veiligheidslek binnenkort federaal? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91583)

Bazilfunk 20 juni 2007 22:32

Vlaams veiligheidslek binnenkort federaal?

In Frankrijk wordt aan alle medewerkers van de president gevraagd hun blackberry's niet meer te gebruiken vanwege zware onveiligheid risico's die ontstaan vermits blackberry servers gehost worden vanuit de VS of het VK.

Dat de veiligheid van ons land op vlaams niveau niet echt een streefdoel op zich is dat weten we allang maar ik hoop dat Leterme zijn blackberry vanaf nu gewoon thuis laat nu hij een echt land gaat leiden.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/6221146.stm

discuz 20 juni 2007 22:41

Zever! De fransen probeerden hun eigen systeem aan de man te brengen, maar de heren en dames politici wilden niet voor lul staan met hun 'made in France' machien op de volgende europese meeting. Of denk je dat ze allemaal hetzelfde kostuum aanhebben omdat ze dat mooi vinden?

Thomas- 20 juni 2007 23:04

Lol.

Laten we dan ook alle computers met Windows en Mac OS buiten smijten. Wie weet wat voor backdoors de CIA daar allemaal tussen gezwiert heeft :lol: :lol:

Bazilfunk 20 juni 2007 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2745844)
Lol.

Laten we dan ook alle computers met Windows en Mac OS buiten smijten. Wie weet wat voor backdoors de CIA daar allemaal tussen gezwiert heeft :lol: :lol:

Bij windows is er inderdaad een achterpoort voor de CIA. Van MacOS is het niet geweten.

En laten we wel wezen, windows is gewoon één groot onveilig lek.

Bert Bubber 21 juni 2007 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2745858)
Bij windows is er inderdaad een achterpoort voor de CIA. Van MacOS is het niet geweten.

Vloams klappe hé, versteit toch néme !

Bierke 21 juni 2007 15:26

Citaat:

En heb je daar enige vorm van bewijs van ?

lomeanor 21 juni 2007 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2747007)
En heb je daar enige vorm van bewijs van ?

Ik denk dat gezond verstand daar genoeg bewijs voor is. ;-)

Desiderius 21 juni 2007 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2747704)
Ik denk dat gezond verstand daar genoeg bewijs voor is. ;-)

Gezond verstand zegt mij dat �*ls er dergelijke inkijkjes zouden bestaan in een OS als Windows (of MacOS for that matter), dit al gauw zou ontdekt zijn. Je spreekt hier over tientallen miljoenen platforms waarop ook ettelijke honderdduizenden computerfreaks, programmeurs en hackers hun ding doen. Dacht je nou werkelijk dat de breinen van Langley op één of andere manier zo superieur zijn?

Eddy B 22 juni 2007 00:09

Citaat:

Bij JOU kan je "achterpoort" open staan voor de CIA, maar bij Windows zeker niet!

PS, mijn info over jou zuig ik net zo uit mijn duim als jij je info over Windows. Een IT'er ben je zeker niet :D

Medvedik 22 juni 2007 02:54

Nooit gehoord van Echelon?8O

Vorenus 22 juni 2007 04:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Medvedik (Bericht 2748131)
Nooit gehoord van Echelon?8O

de voorloper van google ;-)

Tantist 22 juni 2007 09:28

Citaat:

Eén mogelijkheid: Linux...

half en half 22 juni 2007 16:40

de Vlamingen willen Brussel niet meer als hoofdstad

de Vlamingen willen Brussel niet meer als hoofdstad
Uit een opiniepeiling van “belga” blijkt dat 70% van de ondervraagde Vlamingen (69,66% om precies te zijn) Brussel niet als hoofdstad van Vlaanderen wil. Een kleine 29% wil dat wel.
Antwerpen, dat is de hoofdstad van Vlaanderen, volgens de grote meerderheid van de Vlamingen.
De steekproef bestond uit 1.000 personen, in gelijke mate afkomstig uit de 5 Nederlandstalige provincies.
* zij verzetten zich niet tegen de uitbreiding van Brussel
41 % van de van de inwoners van Vlaanderen verzetten zich niet tegen de uitbreiding van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, terwijl 37% dit wel doet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be