![]() |
Veranderen van Avators
Waarom zijn er zoveel bezoekers die frequenter van avatar veranderen dan van ondergoed?
Persoonlijk is een avatar een enorm herkenningspunt, bij veel frequente posters vormt de avator de identificatie in plaats van de poster naam en zeker wanneer men na afwezigheid van een aantal dagen een draad opnieuw wil oppikken vormt dat fotootje een handige hulp. Er zijn echter verscheidene bezoekers van politics.be die via die avatar op zoek zijn naar een persoonlijkheid die ze niet blijken te vinden. Kan er geen consensus gevonden worden waarin avatars nooit of bijna nooit worden aangepast? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij het profiel een "historiek" van avatars voegen ?
Momenteel heb ik een logo van de Europese Esperanto Unie, vermits ik op het einde van juli naar dat congres in Maribor ga. Ik heb ergens een ronddraaiende Esperanto ster gevonden, die ik waarschijnlijk daarna ga plaatsen.. Ook Pelgrim's avatars zijn een beetje "variaties op hetzelfde thema".. De pure partijlogo's die door een resem mensen gebruikt worden vind ik veel ambetanter omdat je dan altijd goed moet kijken met wie je nu eigenlijk bezig bent. |
Citaat:
|
Mijn gebeden zijn bij lombas.
|
Ik zie niet in waarom de moderatie hier de keuze van de forummers zou moeten beperken, alleen maar omwille van het feit dat het een "handig hulpmiddeltje" bij het herkennen van posts is.
|
Citaat:
Edit: ik heb jouw post gelezen:thumbsup: |
Citaat:
Plaats het veranderen van de avatar naast het idee dat je van de stabiliteit van die persoon hebt en trek je conclusies. Ik persoonlijk vind het een handig dingetje, dat je ten gepaste tijde kan aanpassen om aan te geven wat je nu belangrijk vindt of niet. |
Citaat:
Dit is mijn tweede echte avater, wel nog een tussen voor splitsing bhv, ma voor de rest verander ik zeer weinig. Een maximum verandering van één om de dertig dagen ofzo...:-D |
Citaat:
|
De twee mensen die achter de stelling staan kunnen het woord ''avatar'' niet eens spellen. :-D
|
avatars bevorderen vooroordelen en belemmeren een open debat. ik heb hier nog nooit een avatar gehad.
|
Citaat:
Stel je voor dat ze me d�*�*rmee identificeren zouden. Daarentegen voor degenen die de film Borat gesnapt hebben is het vast duidelijk waarom ik fan ben, en zeker in het kader van de "discussies" die hier soms plaatsvinden. Vooroordeel? Ach, j'assume. En als ik verander, dan ook, j'assumerai. Prettige dag nog! |
Ik zou al blij zijn moest ik er eentje kunnen opladen... :oops: :oops: :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
1/ iemand met een spa logo post iets 2/ iemand van VB reageert ... zich niet de vraag stellend "is dat een goed idee ?" dan wel "oh 't is ne spallochtoon dus dat is slecht" en dan trasht hij die persoon zijn idee zonder eerst na te denken "is dat nu zo'n goed idee of niet ?" zonder ECHT over de inhoud na te denken. 3/ na het gedaan te hebben van een ranting stellen ze vast dat ze EIGENLIJK het idee niet zo slecht vonden, niet dat ze dat ooit nog gaan toegeven daar het echte partijbeesten zijn die niet openlijk tegen de partijlijn/kadaverdiscipline ingaan. ( in dit voorbeeld kan je VB door spa, vld, etc veranderen, 't is maar een voorbeeld, geen aanval op gelijk wie ) Pleiten voor vaste avatars is pleiten voor het in hokjes plaatsen van mensen makkelijker te maken en dat vind ik spijtig. Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be