Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   je kind blijkt een neger te zijn! Wat nu? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91641)

carlgustaaf 21 juni 2007 23:42

je kind blijkt een neger te zijn! Wat nu?

Stel je even voor: je grote liefde ligt in het moederhuis, ze is bevallen.Je gaat met je kind kennis maken, en wat blijkt? Net als in die ouwe mop, is dat boellekke pikzwart, alhoewel jullie beiden blank bent...
Wat doe je?

Hertog van Gelre 22 juni 2007 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2748031)
Stel je even voor: je grote liefde ligt in het moederhuis, ze is bevallen.Je gaat met je kind kennis maken, en wat blijkt? Net als in die ouwe mop, is dat boellekke pikzwart, alhoewel jullie beiden blank bent...
Wat doe je?

Is tie ook homo of weet je dat dan nog niet? ;-)

In ieder geval: Knuffelen en daarna in de familie rondvragen waar onze koloniale voorouders allemaal zijn geweest

Hertog van Gelre 22 juni 2007 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2748067)
In ieder geval: Knuffelen en daarna in de familie rondvragen waar onze koloniale voorouders allemaal zijn geweest

En bij meer dan 52 cm lengte alvast opgeven voor het nationale basketballteam.

Praetorian 22 juni 2007 00:48

Proberen er niet aan te likken door te veronderstellen dat hij naar chocolade smaakt.

Brandaan 22 juni 2007 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2748067)
Is tie ook homo of weet je dat dan nog niet? ;-)

Met andere woorden, u negeert de meest voor de hand liggende optie en gaat voor de zeer vergezochte optie. Het zou namelijk een ontzettende toevalstreffer zijn als noch u, noch uw vrouw, noch uw beide ouders zwart zijn, maar dat toch net de juiste genencombinatie komt bovendrijven bij uw kind. Nu snap ik best dat struisvogelpolitiek in zo'n situatie gewenst kan zijn, maar toch lijkt het mij niet de ideale oplossing.

Ik zou eerst maaar een paar vragen aan uw vrouw stellen voordat u de familiegeschiedenis gaat uitspitten. ;-)

Scarabaeida 22 juni 2007 00:56

Zwaar kotsen! Jij hebt nl. die kut gebeft waar die (waarschijnlijk besneden) zwarte lul heeft ingezeten. Bah bah bah!

Hertog van Gelre 22 juni 2007 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2748092)
Met andere woorden, u negeert de meest voor de hand liggende optie en gaat voor de zeer vergezochte optie. Het zou namelijk een ontzettende toevalstreffer zijn als noch u, noch uw vrouw, noch uw beide ouders zwart zijn, maar dat toch net de juiste genencombinatie komt bovendrijven bij uw kind. Nu snap ik best dat struisvogelpolitiek in zo'n situatie gewenst kan zijn, maar toch lijkt het mij niet de ideale oplossing.

Ik zou eerst maaar een paar vragen aan uw vrouw stellen voordat u de familiegeschiedenis gaat uitspitten. ;-)

Ja, dat dacht ik al dat er zoiets zou komen maar mijn vrouw is uiterst trouw en ik zou niet durven daaraan te twijfelen. Zeker niet omdat ze nu meeleest.;-)

Maar serieus, ik ken het voorbeeld andersom: Een donker moluks echtpaar met een blank kind. Juiste genencombinaties komen voor...

Praetorian 22 juni 2007 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 2748096)
Zwaar kotsen! Jij hebt nl. die kut gebeft waar die (waarschijnlijk besneden) zwarte lul heeft ingezeten. Bah bah bah!

Een lul blijft een lul, kleurtje of niet. O_o

Scarabaeida 22 juni 2007 00:59

Had dat moluks echtpaar blanke voorouders? Ik dacht het wel. ;)

Citaat:

Een lul blijft een lul, kleurtje of niet. O_o
Ik prefereer een kut. Als ze nu gescissord had met een negerin... OK, maar dat kind bewijst die verdomde lul! :-?

Hertog van Gelre 22 juni 2007 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 2748100)
Had dat moluks echtpaar blanke voorouders? Ik dacht het wel. ;)

Ja, zeer zeker. Voorzover ik weet bleek een van de ouders een nederlandse (biologische) grootvader te hebben.

Brandaan 22 juni 2007 01:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2748098)
Ja, dat dacht ik al dat er zoiets zou komen maar mijn vrouw is uiterst trouw en ik zou niet durven daaraan te twijfelen. Zeker niet omdat ze nu meeleest.;-)

Maar serieus, ik ken het voorbeeld andersom: Een donker moluks echtpaar met een blank kind. Juiste genencombinaties komen voor...

Die komen zeker voor, maar het komt toch een pak minder voor dan vreemdgaande echtgenotes.........

Maar nu een andere vraag: waarom zit u om twee uur 's nachts samen met uw vrouw aan de computer? :?

Hertog van Gelre 22 juni 2007 01:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2748104)
Maar nu een andere vraag: waarom zit u om twee uur 's nachts samen met uw vrouw aan de computer? :?

Ach ja, over persoonlijke vragen gesproken...;-)
Zij ging net weer naar bed en ik ga nu zo ook weer.

Scarabaeida 22 juni 2007 01:10

Ik heb zelfs weet van een eeneiïge tweeling uit een blanke moeder en een Indische vader. Eén dochter was donker en een ander blank. Best graaf, maar ik vind geen foto's.

Brandaan 22 juni 2007 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2748106)
Ach ja, over persoonlijke vragen gesproken...;-)
Zij ging net weer naar bed en ik ga nu zo ook weer.

Ik stel nooit persoonlijke vragen, maar ik vond dit wel een beetje typisch. :-D

Hertog van Gelre 22 juni 2007 01:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2748108)
Ik stel nooit persoonlijke vragen, maar ik vond dit wel een beetje typisch. :-D

We hebben een gezond liefdesleven.;-)
Maar mijn sigaretten mag ik niet in bed roken...

Brandaan 22 juni 2007 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 2748107)
Ik heb zelfs weet van een eeneiïge tweeling uit een blanke moeder en een Indische vader. Eén dochter was donker en een ander blank. Best graaf, maar ik vind geen foto's.

Dat kan niet, of één van de twee kinderen moet een huidaandoening hebben. Eeneiïge tweelingen hebben immers dezelfde genen.

U bedoelt willicht een twee-eiïge tweeling?

Hertog van Gelre 22 juni 2007 01:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2748104)

Ik weet dan in ieder geval wat ze 's nachts uitspookt. Niet helemaal onbelangrijk gezien het onderwerp van deze draad.;-)

Brandaan 22 juni 2007 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2748112)
Ik weet dan in ieder geval wat ze 's nachts uitspookt. Niet helemaal onbelangrijk gezien het onderwerp van deze draad.;-)

Dus u vertrouwt haar toch niet? Dus dat "gezonde liefdensleven" is er alleen maar omdat u niet het riscio wil lopen dat ze het zout bij de buurman gaat halen? :twisted:

Nee, ik zal ophouden dit gaat bijna te ver.... :oops: Ik ga weer aan het werk.

Hertog van Gelre 22 juni 2007 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2748114)
Dus u vertrouwt haar toch niet? Dus dat "gezonde liefdensleven" is er alleen maar omdat u niet het riscio wil lopen dat ze het zout bij de buurman gaat halen? :twisted:

Nee, ik zal ophouden dit gaat bijna te ver.... :oops: Ik ga weer aan het werk.

:lol:

Scarabaeida 22 juni 2007 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2748111)
Dat kan niet, of één van de twee kinderen moet een huidaandoening hebben. Eeneiïge tweelingen hebben immers dezelfde genen.

U bedoelt willicht een twee-eiïge tweeling?

Ik vond het ook bizar, en ik vind er niets over terug. Het zou wel een erg geijkende twee-eiïge moeten geweest zijn, want als je genetisch hetzelfde bent, dan moet er iets misgegaan zijn met de ontwikkeling van één kind.

Nu bedoelde ik zeker een een-eiïge, maar ik denk dat het een hoax moet geweest zijn. Het was een oud artikel met foto's, uit Dag Allemaal :oops: (en weg is mijn credibiliteit! maar ja, ik was jonger en IK KOOP DA NIE gezien ik een "lecturaal racist" ben :lol: )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be