Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   ulta orthodoxe jood wil Gay Parade opblazen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91650)

carlgustaaf 22 juni 2007 07:35

ulta orthodoxe jood wil Gay Parade opblazen

In Jeruzalem heeft de polies een ulta orhodoxe jood opgepakt die een bom verstopte op de weg die de janetten-stoet zou nemen.hij wou enkel angst aanjagen, beweerde hij:-)
Anderzijds arresteerde de politie een stuk of 15 andere ulta orthodoxen, die met stenen stonden te gooien naar de relnichten-optocht...
Een beetje teveel van het goed mischien, maar waarvoor moet men nu kiezen? Het fanatisme van ginder, of het laxisme van hier?Een gulden middenweg mischien?

Vorenus 22 juni 2007 07:44

stenen gooien is overdreven, rotte tomaten en eieren zijn veel effectiever en leuker tenzij die nichten sm-liefhebbers zijn

barfo 22 juni 2007 08:43

ze zijn toch zo verdragzaam die joden....je zou denken dat ze iets geleerd hebben uit 2000+ jaar vervolging en al uit meer dan 30landen geband zijn in de laatste 2k jaar....

Doki 22 juni 2007 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2748279)
In Jeruzalem heeft de polies een ulta orhodoxe jood opgepakt die een bom verstopte op de weg die de janetten-stoet zou nemen.hij wou enkel angst aanjagen, beweerde hij:-)
Anderzijds arresteerde de politie een stuk of 15 andere ulta orthodoxen, die met stenen stonden te gooien naar de relnichten-optocht...
Een beetje teveel van het goed mischien, maar waarvoor moet men nu kiezen? Het fanatisme van ginder, of het laxisme van hier?Een gulden middenweg mischien?

Je houdt niet op met zeuren dat homo's "opdringerig" zouden zijn en zichzelf continu in de belangstelling willen zetten, maar het valt toch weer op hoe je zélf een draad over homo's begint. Het schijnt een onderwerp te zijn dat je op een intieme manier bezighoudt.

Pietje 22 juni 2007 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2748613)
Je houdt niet op met zeuren dat homo's "opdringerig" zouden zijn en zichzelf continu in de belangstelling willen zetten, maar het valt toch weer op hoe je zélf een draad over homo's begint. Het schijnt een onderwerp te zijn dat je op een intieme manier bezighoudt.

gustaaf heeft duidelijk een "missie", dat zie je zo.

circe 22 juni 2007 11:26

Volgens Edina zouden ze beter met taarten gooien. Dat is plezant zegt ze.

Doki 22 juni 2007 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2748676)

:sleeping:

Savatage 22 juni 2007 14:02

Citaat:

Zo'n draad daarover starten vind jij zeker weer erger als stenen gooien naar homo's?

Doki 22 juni 2007 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2749047)
Zo'n draad daarover starten vind jij zeker weer erger als stenen gooien naar homo's?

:wtf:

Savatage 22 juni 2007 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2749054)
:wtf:

Ik moest spontaan denken aan die draad die ging over die homo die verplicht werd door een paar "jongeren" te zwemmen in kanaal. Toen begon je ook onmiddellijk over het VB en andere dingen die geen zak met het echte onderwerp te maken hadden ;-)

Doki 22 juni 2007 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2749059)
Ik moest spontaan denken aan die draad die ging over die homo die verplicht werd door een paar "jongeren" te zwemmen in kanaal. Toen begon je ook onmiddellijk over het VB en andere dingen die geen zak met het echte onderwerp te maken hadden ;-)

:?:

carlgustaaf 22 juni 2007 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2748289)
stenen gooien is overdreven, rotte tomaten en eieren zijn veel effectiever en leuker tenzij die nichten sm-liefhebbers zijn

dat had ik reeds voorgesteld, en ben daarvoor flink uitgescholden geweest door de haumaus op dit forum.

carlgustaaf 22 juni 2007 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2748676)

:lol: Parels voor de zwijnen...Onverkoopbare tomaten is goed genoeg...

carlgustaaf 22 juni 2007 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barfo (Bericht 2748368)
ze zijn toch zo verdragzaam die joden....je zou denken dat ze iets geleerd hebben uit 2000+ jaar vervolging en al uit meer dan 30landen geband zijn in de laatste 2k jaar....

ze droegen leuke slogans met zich mee: "do not sodomise Jeruzalem"

Doki 22 juni 2007 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2749077)
dat had ik reeds voorgesteld, en ben daarvoor flink uitgescholden geweest door de haumaus op dit forum.

Nee, schelden is jouw specialiteit CG, daar hou ik me niet mee bezig, maar als ik mij goed herinner noemde je mij de vorige keer "vriendje". Is de liefde dan al over? Wat sneu.

carlgustaaf 22 juni 2007 14:25

Citaat:

en jullie hebt het gedurig over het respekt dat we moeten opbrengen voor andermans godsdienst...Getuigt het van veel respekt om zo een janette- stoet te organiseren in de heilige stad van maar liefst drie religies die homoseksualiteit als een zware zonde beschouwen?Over "opdringerigheid " gesproken! Dit is wel het toppunt dan...Alle dagen van het jaar maken die pederasten kabaal ergens, moeten ze weer eens opvallen,op TV komen enz enz ...

carlgustaaf 22 juni 2007 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2748672)
gustaaf heeft duidelijk een "missie", dat zie je zo.

Gelukkig dat gij er zijt, om die mensen te steunen:lol: Ze zijn er vet mee!eerder slechte reklame voor hun...

carlgustaaf 22 juni 2007 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2749093)
Nee, schelden is jouw specialiteit CG, daar hou ik me niet mee bezig, maar als ik mij goed herinner noemde je mij de vorige keer "vriendje". Is de liefde dan al over? Wat sneu.

dat was inderdaad misplaatste ironie, dat "vriendje".Mensen als gij moet men nooit valse hoop geven, dat is wreedaardig.k'Zal het niet meer zeggen8-)

carlgustaaf 22 juni 2007 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2749059)

ja, en nu ik over dat voorval begin (= joden die met stenen naar homos gooien+ 1 jood die een bom wilde plaatsen op de weg waar de haumau- stoet moest langskomen), begint hij te zagen over hoe slécht Ik wel ben:-) Precies of dat ik daar schuld aan heb: het is gewoon nieuws man! Gezien op de TV,avond-editie...

Doki 22 juni 2007 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2749101)
en jullie hebt het gedurig over het respekt dat we moeten opbrengen voor andermans godsdienst...Getuigt het van veel respekt om zo een janette- stoet te organiseren in de heilige stad van maar liefst drie religies die homoseksualiteit als een zware zonde beschouwen?Over "opdringerigheid " gesproken! Dit is wel het toppunt dan...Alle dagen van het jaar maken die pederasten kabaal ergens, moeten ze weer eens opvallen,op TV komen enz enz ...

Zo, ik heb je weer even aangegeven voor scheldwoorden t.a.v. homoseksuelen. Het zal wel weer genegeerd worden, maar ik hoef het in elk geval niet te pikken om voor pederast te worden versleten door mannetjes van jouw allooi.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be