![]() |
amerikaans congress/senate approval rate down the drain
Harry Reed, democratisch "leider" vd senaat heeft een approval rate van 19%
djeezes. en de Belgische regimepers maar focussen op de 38% van Bush. SCHANDE |
Wauw...
|
Citaat:
Iedereen in de VS die voor Bush is (nog steeds 1/3 van de bevolking), is tegen de Democraten. En iedereen in de VS die tegen Bush is, die vinden de Democraten machteloze sukkelaars die veel praten maar nooit iets bereiken, met al hun "non-binding resolutions" |
Citaat:
Amerika is iets anders dat intimideert mij!:-D |
Citaat:
Persoonlijk haal ik mijn info over de VS via Amerikaanse bronnen, niet via onze zogenaamde "kwaliteitskranten". Je moet eens lezen wat ze in het buitenland bvb over België schrijven, vaak is dat totaal van de pot gerukt. Omgekeerd is dat hetzelfde natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
De "democraten" zullen ook wel beseffen dat er op hen gestemd werd omdat er geen "derde politieke" macht bestaat in de VS-politiek..... ...maar dat kan veranderen.....zoals overal :?, In september moeten de rapporten over de strategische vooruitgang in Irak neergelegd worden,vermoedelijk zal de Bush-regering daarin op een of andere manier "vooruitgang" vaststellen,en dan zullen er meer miljoenen dollars gevraagd worden om de strijd verder te zetten... Dan zal men zien wat de democratische politici waard zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De verwachtingen waren hooggespannen nadat de Democrats er een numerieke meerderheid behaalden. Van die verwachtingen schiet echter niets meer over. In de House of representatives lukt het nog wel voor de Democrats, maar in de Senate hebben ze slechts een meerderheid met 1 zetel en zijn er alsnog niet in geslaagd om er ook maar iets door te drukken. Bovendien zijn er nog de onderliggende meningsverschillen in de partij en moet men soms rekenen op Republikijnse stemmen om er iets door te krijgen. Dat het enthousiasme bij de Democrat-stemmers inmiddels fel getemperd is hoeft geen betoog. Wat Bush betreft... Bush heeft door zijn steun aan de "immigration bill" nog meer aan steun in zijn eigen partij verloren, met als gevolg nog lagere approval ratings. |
Citaat:
Je moet wel heel veel moeite doen dezer dagen om niet iet of wat een idee te krijgen van hoe het er daar aan toe gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan niet wachten tot je deze theorie begint uit te werken tot iets substantiëel, maar ik zal m'n adem maar niet inhouden zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
De woorden "vergelijken" en "appelen en peren" dienen zich spontaan aan. Bovendien een zeer genunaceerde en onderbouwde( bron?) post. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be