![]() |
Uw kind blijkt normaal te zijn, wat nu?
Allez vooruit...
|
Dan ga ik me pas echt zorgen maken.
|
Geen bril, geen tandcorrectie, geen ergotherapeut, geen ADHD, geen homo op vier jaar, geen...
ah nee, 't leven is niet te doen als uwe kleine niks mankeert! |
Geef eens een uitgebreide uiteenzetting van wat normaal is en wat niet zodat ik op uw vraag kan antwoorden.
|
Ik ben nog nooit een normaal mens tegengekomen !
|
Onmogelijk.
|
Een niet-liberaal? Mijn taak zit er dan op.
|
Citaat:
|
Goed mikken met een voorhamer om zijn iQ te downgraden.
|
Citaat:
Hetgeen "de normale mens" het dichtst benadert is Tony Soprano bij zijn psychotherapeute, maar ja dat is fictie ! |
Citaat:
|
Wees gerust, mocht ik een kind hebben, het zou niet normaal zijn.
|
Citaat:
Aangezien iedereen verschillend is, kan er per definitie slechts één persoon op de wereld 'normaal' zijn. Maar die ene lijkt mij dan toch de uitzondering te zijn... |
neerschieten aja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een goei komt van Godfried Bomans toen hij meewerkte aan het radioprogramma "kopstukken" en vragen van luisteraars beantwoordde -
een luisteraarster merkte op dat volgens haar, haar verloofde "niet normaal" was. GB merkte zeer terecht op dat men nooit verliefd kan worden op "iemand die normaal" is. Liefde gaat uit naar het "buiten"gewone - het niet-normale dus. tot mijn grote vreugde beschik ik over een schare absoluut abnormale kleinkinderen. |
Als mijn kind normaal is ben ik de gelukkigste mens op aarde. Het hoort zo!8-) 8-)
|
Citaat:
a) dat hun "normaal zijn" beantwoordt aan jouw vooropgestelde normen ? b) dat je ze gewoon "op hun manier" (wat dat ook moge betekenen) gelukkig laat zijn, zonder daar je eigen voorwaarden aan te koppelen ?? |
Dan zou men toekomstige kleine op men toekomstige vriendin moete trekke.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be