![]() |
Nieuwe naam Lijst Dedecker!
JM Dedecker heeft zijn naam gebruikt om succes te boeken met de verkiezingen. Het is gelukt en dat is hem gegund. Het rechtse kamp is niet verdeeld maar in tegendeel verbreed. Op termijn een positieve zaak dus.
Volgende keer (2009) zal Dedecker opnieuw willen opkomen. Nu zijn partij een redelijk succes bleek te zijn kan hij het zich permiteren om zijn partij een volwaardige naam te geven. Het lijkt mij ook het beste voor hem dat hij dat doet wil hij op termijn overleven. Mijn vraag is dus simpel. Hoe denk je dat die partij dan zal heten? Of gaat Dedecker er alles aan doen om een Forza Flandria te realiseren waardoor er geen nieuwe naam nodig is? |
De partij zou misschien zo kunnen gaan heten:
NVDP Nieuwe Vlaamse Democratische Partij |
Partij van de bullebak
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zover ik weet blijft het Lijst Dedecker. JMDD vond terecht dat de naam 'Dedecker' een te sterke merknaam was die je niet zomaar weggooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuwe naam: vuilbak van het VB.
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze lijst diend immers om het CS te doorbreken en heeft verder ook heel weinig gemeen met LDD. |
een nieuwe naam ? " De schrik van De Winter "
|
Citaat:
grapjas |
Citaat:
|
Citaat:
past perfect in de pensée unique van de huidige politiek. Er moet alleen 'gemanaged' worden en de enige manier om dat te doen is met 'gezond verstand', dat boven elke ideologische tegenstelling zou verheven zijn. Toont nog maar eens dat dedecker feitelijk een hersenloze volgeling is van de neoliberale geloofsleer |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be