![]() |
Vandaag Sderot, morgen Tel Aviv
Citaat:
|
Helm ab Helm ab: - Wir haben verloren ! Die Kompanien sind auseinandergelaufen. Die Kompanien, Bataillone, Armeen. Die großen Armeen. Nur die Heere der Toten, die stehn noch. Stehn wie unübersehbare Wälder: dunkel, lila, voll Stimmen. Die Ka- nonen aber liegen wie erfrorene Urtiere mit steifem Gebein. Lila vor Stahl und überrumpelter Wut. Und die Helme, die rosten. Nehmt die verrosteten Helme ab: Wir haben verloren. |
Borchert citeren in connectie met arabieren of moslims vind ich toch blasfemie zeer na.
|
Hamas is Al Quada, Fatah is corrupt. En we willen ze een staat geven, zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien kunnen we alle palestijnen die zo gek zijn nog steeds in palestina te wonen, gewoon uitroeien? probleem ook opgelost domme PUMMEL |
er paradeert hier op dit forum wel wat dommigheid bijeen, maar me dunkt spant chipie het bijziende kippie wel de kroon!
voor de duidelijkheid:dat laatste is een spreekwoord, en het betekent dat, wanneer een of andere onverlaat je kop eraf zou hakken, het gemiddelde IQ op deze planeet met 10 punten stijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
Israel zou dat eens moeten proberen, het kot was te klein. |
Citaat:
|
Het toppunt van "palestijnse" technologie....een opgewaardeerde vuurpijl....om Israeli's mee te pesten.....We weten allemaal hoe de Israeli's op een dag zullen reageren,het is echt niet moeilijk....
Hamas,uitgespogen door fatah,Jordanie,Egypte,en als ze zo verder doen door andere Arabische Staten ook.Als Israel een "probleem" is,dan is Hamas zeker niet de oplossing! Onlangs zaten de Israeli's met de vrij unieke situatioe dat ze geconfronteerd werden met duizenden palestijnen die wilden vluchten uit "West-Palestina" naar "Oost-Palestina".....cool 8-) Ondertussen schieten die palestijnse macho's zelf hun eigen infrastructuur aan flarden,en nadien gaan ze savonds eten bij hun mama......:evil:....ook cool |
Eindelijk eens goed nieuws uit Palestina! :-o
|
Citaat:
|
Eigenlijk lost het allemaal niks op. Meer repressie. Hoewel ik wel de vrijheid gun aan het Palestijnse volk weet ik dat deze toch al verloren is. Mss als ze een kernbom hadden dat Israël zou vertrekken.
|
Citaat:
Al Qaida is reëel en ondanks dat ik niet direct een rechtstreekse band tss Al Qaida en Hamas zie, vermoed ik wel dat deze er is (via de broederschap). Maar he, slaap maar lekker verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een gezever voor 2 x niks...
![]() Vuurpijltjes zijn het... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be