Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Stemmen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91851)

Juvenalis 26 juni 2007 23:19

Stemmen

Wat moet je doen om te kunnen stemmmen in de polls?

Lord Vader 27 juni 2007 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juvenalis (Bericht 2757918)

Zie deze draad: http://forum.politics.be/showthread.php?t=86615 .

Jazeker 27 juni 2007 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Juvenalis (Bericht 2757918)

Langer dan een maand geregistreerd + meer dan 100 posts.

(we moeten hier eens een sticky van maken)

baseballpolitieker 28 juni 2007 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2758518)

Jazeker de mods moeten van zoveel dingen een sticky maken maar ze vertikken het, het forumregelement over strafpunten enzo...:roll:

Abba Kovner 4 augustus 2007 19:59

Citaat:

Met 100 geplaatste antwoorden of topics sta je op dit forum al in de top-1200, en met 166 postings sta je al in de top-1000 van actieve forummers. Waarbij ik me wel afvraag waarom van de 10.746 ingeschreven 'leden' op dit forum er maar 1200 tot 100 postings zijn geraakt en dan zo spoedig hebben afgehaakt. 100 postings is niks, dat haal je makkelijk op één week tijd zonder inspanning. De uitleg van het zijn lezers is natuurlijk onzin. Je hoeft namelijk niet geregistreerd te zijn om alles te lezen wat hier gepost wordt.

Wiley E Coyote 5 augustus 2007 12:22

Tsja, ik denk dat het feit dat er niet altijd beleefd en vriendelijk wordt geargumenteerd plus dat het bord zodanig flamingant geworden is dat ze totaal niet representatief met de Vlaamse samenleving is, er ook wel iets mee te maken zal hebben.

baseballpolitieker 5 augustus 2007 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner (Bericht 2830796)
Met 100 geplaatste antwoorden of topics sta je op dit forum al in de top-1200, en met 166 postings sta je al in de top-1000 van actieve forummers. Waarbij ik me wel afvraag waarom van de 10.746 ingeschreven 'leden' op dit forum er maar 1200 tot 100 postings zijn geraakt en dan zo spoedig hebben afgehaakt. 100 postings is niks, dat haal je makkelijk op één week tijd zonder inspanning. De uitleg van het zijn lezers is natuurlijk onzin. Je hoeft namelijk niet geregistreerd te zijn om alles te lezen wat hier gepost wordt.

Ik heb veel forums waar ik me ooit heb ingeschreven maar nooit naartoe ga, of zo één keer om de maand...

nero1 6 augustus 2007 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote (Bericht 2831978)
Tsja, ik denk dat het feit dat er niet altijd beleefd en vriendelijk wordt geargumenteerd plus dat het bord zodanig flamingant geworden is dat ze totaal niet representatief met de Vlaamse samenleving is, er ook wel iets mee te maken zal hebben.

ik ga het hier ook niet te lang volhouden vrees ik... alhoewel, de confrontaties (en flaming) tussen sommige leden is behoorlijk verslavend...

nero1 6 augustus 2007 01:03

Citaat:

ook ik heb dit gevraagd aan de forumleiding:

"Stemmen op enquêtes kan pas na 100 posts en 2 maanden lidmaatschap van het forum.

Dit is een maatregel die is ingevoerd om te voorkomen dat mensen enkel
en alleen een account zouden beginnen om op polls te stemmen.

mvg,
Het Politics Team"

Abba Kovner 6 augustus 2007 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2832721)
Ik heb veel forums waar ik me ooit heb ingeschreven maar nooit naartoe ga, of zo één keer om de maand...

Dat klopt. Passanten dus, maar zo goed als niet actief. Daar heb je dus niks aan, tenzij je een paar maanden kan wachten op een antwoord als die deelnemer nog eens moest passeren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be