![]() |
Welk politiek woordgebruik ben je nu echt KOTSBEU gehoord?
Titel zegt genoeg.
|
Het geclaim dat zij als enige echt 'de burger' vetegenwoordigen, en dat ze 'zeggen wat iedereen denkt', dat kan ik niet meer uitstaan van politici.
|
Ik vind het woord "ontwenteling" best wel stom gekozen.
|
Ooit geïntroduceerd door Baldewijns toen die nog Vlaams minister was en sindsdien vond het ook buiten de politiek ingang: "Naar de toekomst toe...".
Als ik dat hoor, krijg ik het!!:x |
We "moeten solidair "zijn
|
Dat is stigmatiserend
|
De democratische partijen; een naam die ze zelfs niet waardig zijn binnen hun eigen statuten.
We moeten naar een multiculturele samenleving; volgens mij moeten we daar niet heen, maar zitten we daar volop in. racistische daad(daden); men zou zelfs bang worden veroordeeld te worden omdat je een Mechelse scheper of een Brabants trekpaard koopt, in plaats van Arabische volbloed. Kans arme hebben ook rechten; de meeste die als kans arme worden bestempel, zijn gewoon profiteurs en de echte kans arme vallen uit de boot. Wij moeten solidair zijn; maar niemand is solidair met ons. |
Positieve discrimantie???
|
"zinloos geweld"
|
Citaat:
;-) |
Zonder twijfel is "gezond verstand" de idiootste politieke zin.
Maar gelukkig wordt dat niet al teveel op de TV herhaald. Maar laat ze aub stoppen met hun "open samenleving"!! Zeker als het van een partij komt die de armsten wil uitsluiten uit de maatschappij. |
Citaat:
Wat is volgens die mensen dan "zinvol geweld"? |
Citaat:
|
Citaat:
Gezond verstand is dan ook geen politieke zin. Het is een slogan van een marketingcampagne, net zoals "goed bestuur", "laat je niet verstrikken", etc etc. |
Ik mis:
* de democratische partijen * racistisch * stigmatiseren * independistisch * een warme samenleving * solidariteit Misschien moesten we eens een draadje maken waarin we een lijst opstellen met alle politieke dooddoeners. |
We (=VLD) hebben de belastingen verlaagd.
|
Citaat:
* het subsidiariteits beginsel * transparant * draaikonten * biculturele migranten * dereguleren * ontvetten * binnenhalen |
*ultraliberalisme
|
En voeg er nog 'respekt' aan toe.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be