Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Miss Coast Belgium (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91868)

stef!en 27 juni 2007 10:10

Miss Coast Belgium

Beste mensen!

M'n vriendin doet mee aan Miss Coast Belgium 2007 en ze is de 20ste finalist ervan.

Nu is er namelijk ook een internetvoting aan gekoppeld.

Ik zou nu willen vragen dat u voor haar zou willen stemmen ;-)

ga naar www.misscoast.be --> MCB 2007 --> internetvoting --> finaliste 20 Jitske Van Steenlandt

Alvast bedankt ;-)

Derk de Tweede 27 juni 2007 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stef!en (Bericht 2758397)
Beste mensen!

M'n vriendin doet mee aan Miss Coast Belgium 2007 en ze is de 20ste finalist ervan.

ga naar www.misscoast.be --> MCB 2007 --> internetvoting --> finaliste 20 Jitske Van Steenlandt

Alvast bedankt ;-)

Hoe komt ze aan die Friese voornaam? 8-)

van Maerlant 27 juni 2007 10:49

Ik snap niet dat die 19 zoveel stemmen haalt :? Ze doet mij wat denken aan een paard.

van Maerlant 27 juni 2007 10:49

Ik heb voor de uwe gestemd, btw. ;)

stef!en 27 juni 2007 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2758525)
Ik heb voor de uwe gestemd, btw. ;)

bedankt ;-)

manta 27 juni 2007 11:05

Citaat:

Alvast bedankt ;-)

Héhé .... als je een weekje met ne Vlaamse leeuw in uwen avatar loopt stem ik erop se ....:lol:

Lord Vader 27 juni 2007 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2758522)
Ik snap niet dat die 19 zoveel stemmen haalt :? Ze doet mij wat denken aan een paard.

Les goûts et les couleurs ne se discutent pas... ;)

Voodoo Child 27 juni 2007 11:28

#keir !

lantjes 27 juni 2007 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2758522)

In plaats van Rolande met de bles....:-P of hoe was de naam alweer..:-P

Toch gestemd, al waren er nog fermer grieten bij....

Allé, 'k zal me ook eens laten gaan. Nu we het toch over schoon gerief hebben...
Ons vriendin Wendy doet mee aan Miss BB, via sms (stuur "2" naar 3155 ) kan je voor haar stemmen, wie zich geroepen voelt, would-be politiekers verenig u !! Wie haar live wil gaan bekijken, ze brengt uw lekkere maaltijd aan tafel in de Narai Thai in Brugge, Smedenstraat....
Stemmen hé gasten !! Je kan nog iets winnen !!

http://www.missbelgianbeauty.be/func...=;1;8;&item=86
. U kan via de telefoon (0900/10 321) of via SMS (3155) op uw favoriete Miss Belgian Beauty stemmen.
Geef het nummer door van de kandidate die uw voorkeur draagt. Komt uw keuze overeen met de Miss Belgian Beauty 2008 die op 20 oktober officieel gekozen wordt, dan kan u een achtdaagse vliegtuigreis winnen voor twee personen naar het viersterrenhotel de luxe The Three Corners El Wekala Golf Resort in Taba aan de Rode Zee in Egypte, in samenwerking met Thomas Cook, één jaar lang gratis Bodysol huidverzorgingsproducten ‘verkrijgbaar bij uw apotheker’ (5 winnaars), een culinair arrangement in het Hotel Thermae Palace te Oostende (5 winnaars) of diverse andere prijzen. De winnaars worden persoonlijk verwittigd.

Essevee_VL 27 juni 2007 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lord Vader (Bericht 2758610)
Les goûts et les couleurs ne se discutent pas... ;)

Is het niet "Des goûts et des couleurs on ne discute pas." of "Des goûts et des couleurs il ne faut pas disputer."?

van Maerlant 27 juni 2007 12:25

Nee, het is: De gustibus et coloribus non est disputandum.

Essevee_VL 27 juni 2007 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2758763)
Nee, het is: De gustibus et coloribus non est disputandum.

Dan zijn de (woorden)boeken die in het Nederlandse taalgebied gedrukt zijn om de Franse taal aan te leren mis.:roll:

Laten we het lekker houden op "over smaak valt niet te twisten".

Ik zie dat U Latijn kent kunt U mij bij de volgende twee zaken helpen?

Is "De gustibus et coloribus" geen ablatief?

Kan er accusatief zijn met het werkwoord "esse"?

lombas 27 juni 2007 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Essevee_VL (Bericht 2758793)
Is "De gustibus et coloribus" geen ablatief?

Ja.

manta 27 juni 2007 13:16

Citaat:

Alvast bedankt ;-)

Voila ...Stem nr. 645 is van mij se ...;-)

Als je die hobby's bekijkt doen meisjes van die leeftijd niets anders dan dansen , shoppen en paardrijden ....8O ...

barfo 27 juni 2007 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2758921)

Als je die hobby's bekijkt doen meisjes van die leeftijd niets anders dan dansen , shoppen en paardrijden ....8O ...

veel inhoud wordt er dan ook niet verwacht ey op miss(baksel) verkiezingen, en aan de fotos hier te zien ook niet veel schoonheid meer

manta 27 juni 2007 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barfo (Bericht 2758942)
aan de fotos hier te zien ook niet veel schoonheid meer

'k vind ze allemaal veel te jong ...:-(
(beter dan mezelf oud te vinden ....:lol: )
Geef mij maar een verkiezing zoals de "dove"reclames ....8-)
DOVE , zoals de zeep .... niet de slechthorende hé ...

lantjes 27 juni 2007 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2758921)

En hoe ouder ze worden hoe minder ze dansen en paardrijden....zaterdag is het weer van dattem, kan ik weeral "pakjesdragen"...en in de buurt? neen gij, madam wil dan naar Hasselt of Kortrijk...en indien mogelijk naar beiden, als 't maar ver is .:cry:

Spliff 27 juni 2007 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 2759028)
En hoe ouder ze worden hoe minder ze dansen en paardrijden....zaterdag is het weer van dattem, kan ik weeral "pakjesdragen"...en in de buurt? neen gij, madam wil dan naar Hasselt of Kortrijk...en indien mogelijk naar beiden, als 't maar ver is .:cry:

In Engeland bestaat er een reisformule die in de meeste scenario's beide partners gelukkig moet stemmen: tijdens het voetbalseizoen kan manlief in grootstad Londen de sfeer van een typisch Engelse voetbalwedstrijd ervaren, sterker terwijl manlief zich te goed doet aan een hotdog, huppelt madamme ondertussen vrolijk en vrij rond in het Walhalla van de shoppers, want dat is Londen ook. En het is nog relatief gezien verder dan Kortrijk en Hasselt...

Jaani_Dushman 27 juni 2007 20:29

Citaat:

Beste mensen!

Alvast bedankt ;-)

Uw madam heeft ook mijn stem gekregen, zie!

Ze was de op één na felste die er tussen stond. Ik vind het raar dat die nummer nr 10 (Virginie Bleyaert) zo weinig stemmen haalt. Heb ik dan zo'n vreemde smaak qua vrouwen?

Praetorian 27 juni 2007 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2759763)
Uw madam heeft ook mijn stem gekregen, zie!

Ze was de op één na felste die er tussen stond. Ik vind het raar dat die nummer nr 10 (Virginie Bleyaert) zo weinig stemmen haalt. Heb ik dan zo'n vreemde smaak qua vrouwen?

Mo vent toch, identieke smaak! Geen zever, die nummer 10 vind ik echt de snelste. Zijn lief valt ook goed mee, de rest is gewoon lelijk. :?

Wat vind je van mijn avatar? ;-) :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be