Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Volk, word staat! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91886)

Herr Oberst 27 juni 2007 17:20

Volk, word staat!

Campagne ‘Volk, word staat!’

27.06.2007 15.45u - Vanmiddag stelden Frank Vanhecke, Filip Dewinter en Gerolf Annemans een nieuwe Vlaams Belang-campagne voor. Met de slogan ‘Volk, word staat’ zal Vlaams Belang de komende maanden meer dan ooit de Vlaamse onafhankelijkheid uitspelen als enig alternatief voor de Belgische knoeiboel.

Nu al is immers duidelijk dat de traditionele partijen hun communautaire programma opnieuw zullen verloochenen. Een aantal Vlaamse partijen laat verstaan dat de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde deel zal uitmaken van een groot onderhandelingspakket. Om te zien of CD&V en N-VA hun dure Vlaamse eden nog gestand doen, zal het Vlaams Belang morgen tijdens de eerste plenaire vergadering van de Kamer van Volksvertegenwoordigers alvast onmiddellijk een wetsvoorstel tot splitsing van B-H-V indienen.

De nieuwe campagne moet duidelijk maken dat het Vlaams Belang het enige geloofwaardige en Vlaams-nationale alternatief is voor de Belgische beleidspartijen. Als nationalistische partij kiezen wij immers niet voor halfzachte oplossingen of voor een zoveelste Belgische staatshervorming, maar voor Vlaamse staatsvórming.

Naar aanleiding van 11 juli zal onze partij liefst 250.000 VL-zelfklevers en de slogan ‘Volk, word staat’ verspreiden. Wie gratis zelfklevers wil bestellen, kan een bericht sturen naar [email protected]

De affiche kan u in digitale vorm hier terugvinden.

Bron: www.vlaamsbelang.org

Wees er maar zeker van dat de druk op de ketel zal gehouden worden! De CD&V weet wat er haar te wachten zal staan als ze hun beloften niet nakomen...

dominatrix 27 juni 2007 18:26

prachtig! 8-)

lombas 27 juni 2007 18:29

Groenland en de Faroer willen ook onafhankelijkheid, zeggen ze.

Knuppel 27 juni 2007 18:38

Die klevers wil ik in alle geval!

Zwartengeel 27 juni 2007 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2759560)

En? Waarom niet?

Hans1 27 juni 2007 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2759580)
Die klevers wil ik in alle geval!

Ja, als we die nu nóg niet massaal op de auto's gaan zien...:lol:

Hans1 27 juni 2007 18:47

Citaat:

Mortsel en Petegem ook. Ik heb het net gehoord. Elke gemeente onafhankelijk !:lol:

Lord Vader 27 juni 2007 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2759594)
Mortsel en Petegem ook. Ik heb het net gehoord. Elke gemeente onafhankelijk !:lol:

:sleeping:

Bernt 27 juni 2007 18:56

Citaat:

De Faroer zijn al onafhankelijk, ze hebben zelfs al een voetbalploeg.
Je wekker is blijven stistaan in 1830.

lombas 27 juni 2007 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2759588)
En? Waarom niet?

Euh. Ik ben daar voorstander van.

lombas 27 juni 2007 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bernt (Bericht 2759619)
De Faroer zijn al onafhankelijk, ze hebben zelfs al een voetbalploeg.
Je wekker is blijven stistaan in 1830.

Wales heeft ook een voetbalploeg. De Faroer zijn een deel van Denemarken, net als Groenland.

lombas 27 juni 2007 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2759594)

Als die mensen dat daar willen, geen probleem.

Knuppel 27 juni 2007 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2759591)
Ja, als we die nu nóg niet massaal op de auto's gaan zien...:lol:

:-o En jij kan daar mee lachen?

Vreemd dat we jou niet horen schaterlachen toen één van je partij-onderdanen dit schreef:

Citaat:

We zijn hun tergen moe. Alle Belgen moeten alle nummerplaten noteren van automobilisten die enkel de VL als landkenteken kleven. Ook overdreven Vlaams-gezinden (bv. zwarte Leeuw aan woning of in tuin) komen op de lijst.

Nadien spelen we de databank door naar Staatsveiligheid. Ik begin vandaag alvast!

Succes! http://forum.politics.be/showthread.php?t=25334

Jong N-VA'er 27 juni 2007 21:03

Dream on...als we moeten wachten tot meer dan 50 % van de bevolking met hun handtekeningen uitdrukkelijk smeekt om onafhankelijkheid, ben zelfs ik al dood, kben ochiere 21!!!

Vrijgevochten 27 juni 2007 21:52

belgie unitair, dat zijn degene die terug naar de communautaire heibel van toen willen, ze beseffen niet waarom belgie een federale structuur gekregen heeft.

Beste kammeraden van beide zijden, ik stel voor dat we gewoon van aan de basis werken, vanuit het volk, integraal-federalisme biedt een zeer goede structuur van een staat. In plaats van gemeenschappen terug te "ver - een - igen" of zomaat te splitsen om te splitsen stel ik voor gewoon de federale staatsstructuur tot op het bot uit te hollen.
De overkoepelende overheid moet zich niet moeien met zaken die beter op een lager niveau beslist worden.
Dus de wijk, gemeenten, Vlaanderen, Europa...
Geen communautair gekrakeel meer maar overleg tussen gemeenten en overkoepelende overheid.

Tantist 27 juni 2007 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2759471)
Campagne ‘Volk, word staat!’

27.06.2007 15.45u - Vanmiddag stelden Frank Vanhecke, Filip Dewinter en Gerolf Annemans een nieuwe Vlaams Belang-campagne voor. Met de slogan ‘Volk, word staat’ zal Vlaams Belang de komende maanden meer dan ooit de Vlaamse onafhankelijkheid uitspelen als enig alternatief voor de Belgische knoeiboel.

Nu al is immers duidelijk dat de traditionele partijen hun communautaire programma opnieuw zullen verloochenen. Een aantal Vlaamse partijen laat verstaan dat de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde deel zal uitmaken van een groot onderhandelingspakket. Om te zien of CD&V en N-VA hun dure Vlaamse eden nog gestand doen, zal het Vlaams Belang morgen tijdens de eerste plenaire vergadering van de Kamer van Volksvertegenwoordigers alvast onmiddellijk een wetsvoorstel tot splitsing van B-H-V indienen.

De nieuwe campagne moet duidelijk maken dat het Vlaams Belang het enige geloofwaardige en Vlaams-nationale alternatief is voor de Belgische beleidspartijen. Als nationalistische partij kiezen wij immers niet voor halfzachte oplossingen of voor een zoveelste Belgische staatshervorming, maar voor Vlaamse staatsvórming.

Naar aanleiding van 11 juli zal onze partij liefst 250.000 VL-zelfklevers en de slogan ‘Volk, word staat’ verspreiden. Wie gratis zelfklevers wil bestellen, kan een bericht sturen naar [email protected]

De affiche kan u in digitale vorm hier terugvinden.

Bron: www.vlaamsbelang.org

Wees er maar zeker van dat de druk op de ketel zal gehouden worden! De CD&V weet wat er haar te wachten zal staan als ze hun beloften niet nakomen...

Ja lap, nu VB er zich mee moeit, zal het zeker niet gebeuren...

Tavek 27 juni 2007 21:57

Prachtig.

Het racistische belang is duidelijk het trademark "vlaanderen onafhankelijk" aan het profileren als het hunne. Beter konden we het niet hebben !

Herr Oberst 28 juni 2007 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 2759857)
Dream on...als we moeten wachten tot meer dan 50 % van de bevolking met hun handtekeningen uitdrukkelijk smeekt om onafhankelijkheid, ben zelfs ik al dood, kben ochiere 21!!!

Een eerste stap zou tenminste al zijn, dat de N-VA-fractie het wetvoorstel ter splitsing van B-H-V vandaag zou steunen.

Jong N-VA'er 28 juni 2007 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2760655)
Een eerste stap zou tenminste al zijn, dat de N-VA-fractie het wetvoorstel ter splitsing van B-H-V vandaag zou steunen.

Is er nu weer een wetsvoorstel ingediend...? Voor iets dat al niet meer wettig is?!:?
Er zijn andere wegen, maar ja, daar kom je natuurlijk niet mee in het nieuws:-)

baseballpolitieker 28 juni 2007 14:33

Stickers Stickers Stickers!!!! :cheer: :cheer:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be