![]() |
Ik spring van een brug en ik neem mee..
Nen mp3-speler vol muziek. Rocken tot de dood. 8-)
![]() Alternatief; "Ik ga naar 't hiernamaals en ik neem mee.." |
Citaat:
(Al is het niet direct de persoon die ik als laatste wil zien als ik kom te sterven!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt een beetje van de brug af ....
Maar een zak spruiten zou wel handig zijn hé ...;-) |
een foto van een cynische pony
|
Ik spring van een brug en ik neem mee...
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony en een opblaasbare molensteen. (vergeet niet altijd de voorgaande ook op te sommen!!) |
Citaat:
|
Ik spring van een brug en ik neem mee...
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen en een stuk zeep. |
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep en fake doodsbedreigingen van ne moslim
|
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep en fake doodsbedreigingen van ne moslim en een washandje
|
Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep en fake doodsbedreigingen van ne moslim en een washandje, een kunstwerk van panamarenko.
|
Alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen en andere agressieve zotten.
Geen dank! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik spring van een brug en ik neem mee... Nen mp3-speler vol muziek, Leterme, een zak spruiten, een foto van een cynische pony, nen opblaasbare molensteen, een stuk zeep en fake doodsbedreigingen van ne moslim en een washandje, een kunstwerk van panamarenko, alle nazi's, fascisten, rasisten, religieuze fundamentalisten, extremisten, terroristen, andere agressieve zotten, en een paar shotglazen tequilla. |
Citaat:
|
Citaat:
Foute religie :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be