![]() |
Flitspalen, gevisualiseerd...
1 Bijlage(n)
Wedden dat er nu ook nog pippo's enkel provinciale verschillen zien? |
Wat hier nu nog ontbreekt: een kaart waar aangeduid wordt waar de inkomsten van de verkeersboetes verdeeld worden.
DIT IS BELGISCH ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
vanwaar komt die kaart?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gok eerlijk gezegd dat de kaart door Vlamingen is samengesteld of ingesteld staat op Vlaanderen. De onderstaande kaart vind ik ook via uw zoekopdracht, daar is op te zien dat er belachelijk veel flitspalen staan in ons drukbevolkte gebiedje, maar een compleet gebrek eraan in Wallonië zie ik niet.
![]() |
Citaat:
Blijkbaar heeft men ook niet zoveel last van flitspalen in Oost-Europa. |
Citaat:
er is nu eenmaal meer verkeersdrukte, een dichter wegennet, en een grotere bevolkingsdichtheid in vlaanderen. bovendien hebben vlamingen een zwaardere voet dan walen. vlamingen zijn immers vrij egocentrisch van aard en zijn bovendien nogal gejaagd door het hard werken en het azijnzuur dat hun maagwand teistert, dat ze tamelijk hard op de gas gaan staan. een dikke bmw of suv, oftewel de doorsnee kinderkopjespletter die u langs rechts voorbijscheurt, dat is negen kansen op tien een opgefokte vlaamse 'hardwerkende' zelfstandige met een VL-sticker naast de nummerplaat. |
Citaat:
den arbeid is er ook goedkoop. |
In cijfers:
Citaat:
Deze cijfers dateren van 19 april 2007 en zullen nu dus niet helemaal meer kloppen, maar ik neem aan dat de Waalse flitspalen nog altijd drastisch in de minderheid zijn. Het probleem is dat Vlaanderen investeert in flitspalen, maar de opbrengsten gaan naar het federale Verkeersveiligheidsfonds die een verdeelsleutel hanteert die zorgt dat Vlaanderen minder ontvangt dan het heeft bijgedragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uiteraard, dat doe je toch als je geen argumenten hebt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be