![]() |
Londen ontsnapt nipt aan terroristische aanslag
Britse politie voorkomt aanslagen in Londen
vr 29/06/07 - De Britse politie heeft vanmorgen in het centrum van Londen een bomauto onschadelijk gemaakt. Later werd nog een tweede bomauto ontdekt. De eerste bom was verstopt in een geparkeerde auto, in de buurt van Piccadilly Circus. ![]() De politie kreeg donderdagnacht een tip binnen over een verdachte auto. In de auto bleken gasflessen, een grote hoeveelheid benzine en een voorraad spijkers te liggen. Volgens experts was het een zware bom die mogelijk had moeten ontploffen tijdens de ochtendspits. De bom had volgens Scotland Yard tal van slachtoffers kunnen maken. De omgeving waar de auto geparkeerd stond, werd afgesloten. De politie heeft voorlopig geen idee wie de auto daar heeft gezet. Vanmiddag sloot de politie Park Lane af, een van de belangrijkste straten in Londen, in de buurt van Hyde Park. Daar werd een tweede verdachte wagen ontdekt. In een parkeergarage stond een tweede, soortgelijke autobom. Twee jaar geleden vielen 52 doden bij aanslagen op het Londense openbaar vervoer. Achter die aanslag zaten moslimextremisten. Bron: www.vrtnieuws.net De radicale islam vormt, wat sommigen links en rechts dan ook durven te beweren, wel degelijk een groot gevaar voor onze westerse samenleving. Ondertussen blijven onze 'leiders' als volleerde volksverraders moslims naar onze streken importeren. Pure waanzin. |
Citaat:
Ik denk dat je de mate waarin ze "geïmporteerd" worden bovendien nogal overschat. |
De terroristen zijn nog niet geïdentificeerd, zodat conclusies nogal voorbarig lijken, alhoewel:
Times Online Citaat:
Cfr http://lagonda.blogspot.com/2006_09_01_archive.html |
Inside job natuurlijk.
|
Citaat:
|
Gordon Brown heeft direct een goed begin...
|
Citaat:
|
Dat is allemaal het werk van de NWO...
Ik laat me geen schrik aanjagen... zelfs ontploffen er duizenden bommen en granaten (in Londen)... Men wil ons duidelijk maar bijeen laten krimpen van schrik, zodat we verstijfd staan te turen met een blik naar oneindig... :-P |
Op politics.be is er nauwelijks verschil tussen de satire en ernstig bedoelde posts. :-)
Citaat:
Citaat:
|
Het is weer geen toeval net dat Brown begint...
|
Yep. De aandacht is immers op GB gevestigd door de machtswissel Blair --> Brown dus ideaal moment om de boel nog eens te laten schudderen. Zo een operatie heeft immers een tijd nodig om voorbereid te zijn. Plus 't is een week voor de tweejarige verjaardag van de metroaanslagen uit 2005.
Het zou mij verbazen dat het om het ridderschap van sir Salman Rushdie zou gaan aangezien dit nog iets te recent is om er reeds een bomaanslag(en) voor te bereiden en ten uitvoer te leggen. |
:roll: :lol:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Dus hoe kom jij aan 60%? Bron, maw. |
Londen ontsnapt?
Nee hoor, dit was enkel een waarschuwing. Als ik een terrorist was en ik zou mijn bomauto om één uur 's nachts aan een grote nachtclub zetten, ik zou die bom autobom laten ontploffen. Ze komen gewoon even zeggen: voil�* zie, recht onder jullie neus kunnen wij dit doen. Leef lekker gerust...tis Wimbledon...Olympische Spelen in 1012...slaap zacht, Londen... |
Check het nieuws!!! Net op BBC News 24: Een brandende auto rijdt door de glazen deuren binnen in de luchthaven van Glasgow. Eruit rollen twee "Asians" (wat? Chinezen of Pakistanis? :roll:) die zelf in brand staan. Een luchthavenbediende dooft het vuur door een brandblusser op hen te richten, waarop die twee "Asians" beginnen te vechten met de politie.
Ooggetuigen spreken van een poging tot terroristische aanslag. Zou dit allemaal met de ridderbenoeming van Sir Salman Rushdie te maken hebben?! |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be