![]() |
Asbeststort in hartje Vlaamse Ardennen
De provinciale deputatie heeft een vergunning verleend om vlakbij het Muziekbos te Ronse asbest te storten :evil: . Dit is een rechte aanval op een van de mooiste plekjes in de Vlaamse Ardennen.
Bovendien stellen we als actiecomité vasts dat onze overheid :oops: faalt in het beleid omtrent de verwerking van asbestafval. Meer info kan u vinden op http://stopasbestinlouise.blogspot.com/ |
Citaat:
|
Voormalige steenkoolmijnen
|
Citaat:
|
Citaat:
Als alternatief kunnen ze overwegen om het onder het Atomium, Bobbejaanland, de dijk van Oostende of Plopsaland te storten. |
Citaat:
|
Ik heb eens gehoord van een dorpje dat daar zeer geschikt voor zou zijn, voor zo'n asbeststort, maar ik weet het niet presies meer liggen. 't Was Notinmybackyard.
Als men die asbestplaten fatsoenlijk onderstopt, zodat er geen vezels van in de lucht kunnen komen - en dat kan alleen maar als ge er met een slijpschijf op vliegt; een zaag alleen is niet genoeg -, dan is daar geen probleem. Er moet met dat stort geen noot lager gezongen worden in het Muziekbos. |
Citaat:
toch als ze niet volgestort worden met asbest. |
Citaat:
In Vlaanderen keurt men resoluties goed om dit ooit eens te doen en ik die dacht dat het land van ooit ( http://www.ooit.nl/ ) in Nederland lag ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is een techniek ontwikkelt door Duitse Vorsers. Maar allicht dat het hier nooit zou komen. Niet alleen zouden de vuilnis-scheid madammekes op straat vliegen, de vuilniszakken zijn lucratief. |
Inderdaad ronduit schandalig, onbegrijpelijk en kortzichtig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in de ruimte schieten is niet realistisch wat ik wel als een mogelijkheid zie, is om alle gevaarlijke afval te dumpen in de Sahara-woestijn: er woont miljoenen vierkante kilometers in de omtrek niemand en waardevolle natuur heb je er ook al niet, alleen maar zand. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe meer ik erop denk, hoe beter ik mijn idee vind. |
en de klootzakken gaan mooi verder met het laatste restje groen dat we hebben te verpesten! ze zijn er toch zó goed in om dergelijke zaken te doen juist op die laatste mooie plaatsjes die we nog hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be