Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Haarlengte? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92047)

Boadicea 1 juli 2007 22:19

Haarlengte?

Oké, blijkbaar zijn er nogal vooroordelen over kapsels. Van kaalkop tot langharig tuig: we zullen de test eens doen over hoe we hier op het forum gekapt zijn.;-)

Jazeker 1 juli 2007 22:21

Nu 9mm, vroeger lang haar + pony tail.

Lord Vader 1 juli 2007 22:25

Heb juist een hoofdhaar uitgetrokken, en het is langer dan 5 cm.

Boadicea 1 juli 2007 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2767294)
Nu 9mm, vroeger lang haar + pony tail.

Verdorie, nog iemand die naar de kapper geweest is.

Ik droom van optie 9, maar blijf bij optie 5 hangen, vrees ik. Als ik 6 bereik, breekt het gewoon af en kan ik opnieuw beginnen.:evil:

Boadicea 1 juli 2007 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lord Vader (Bericht 2767299)
Heb juist een haar uitgetrokken, en het is langer dan 5 cm.

Kan leuk zijn. Ik heb ooit eens één in mijn kam zitten gehad en heb even het wit aan de wortel gemeten. Aan de hand van de uitgroei kan ik bijhouden hoe snel mijn haar groeit.:?

Jazeker 1 juli 2007 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2767301)
Verdorie, nog iemand die naar de kapper geweest is.

Ik droom van optie 9, maar blijf bij optie 5 hangen, vrees ik. Als ik 6 bereik, breekt het gewoon af en kan ik opnieuw beginnen.:evil:

De (on)gezondheid van mijn haar was net een reden voor me om het extreem kort te laten scheren. En het scheelt echt veel tijd 's ochtends in de badkamer 8-)

Lord Vader 1 juli 2007 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2767303)
Kan leuk zijn. Ik heb ooit eens één in mijn kam zitten gehad en heb even het wit aan de wortel gemeten. Aan de hand van de uitgroei kan ik bijhouden hoe snel mijn haar groeit.:?

Dat zou ik ook wel eens durven te onderzoeken, bedankt voor de tip!

Boadicea 1 juli 2007 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2767306)
De (on)gezondheid van mijn haar was net een reden voor me om het extreem kort te laten scheren. En het scheelt echt veel tijd 's ochtends in de badkamer 8-)

Ik heb net ontdekt dat haar net als huid eigenlijk kan verbranden (lees uitdrogen) in de zon en dat het daardoor kan afbreken. Naar het schijnt kan je het beschermen tegen de zon met haarolie, maar ik ken er niet zoveel van.

Pietje 1 juli 2007 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2767303)

Meestal is dat zo'n cm/maand 8-)

Boadicea 1 juli 2007 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2767313)

Kan ongeveer kloppen. Alhoewel ik de indruk heb dat het bij tot 1,5 cm kan zijn. Dat is het enige voordeel dat ik ontdekt heb aan grijs worden, maar oké, mijn man wordt kaal. Dat kan men moeilijker verbergen met een potje haarverf.

Lord Vader 1 juli 2007 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2767313)

Ik denk dat mijn haar ietsje sneller groeit. Dat wordt een maandje meetplezier.

Pietje 1 juli 2007 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lord Vader (Bericht 2767319)
Ik denk dat mijn haar ietsje sneller groeit. Dat wordt een maandje meetplezier.

Die "cm" is niet absoluut, eh. Maar ik denk dat het "plusminus" het gemiddelde is. En ik denk ook dat je haar trager groeit naarmate je ouder word.

Pietje 1 juli 2007 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2767315)
Kan ongeveer kloppen. Alhoewel ik de indruk heb dat het bij tot 1,5 cm kan zijn. Dat is het enige voordeel dat ik ontdekt heb aan grijs worden, maar oké, mijn man wordt kaal. Dat kan men moeilijker verbergen met een potje haarverf.

Een kleuren-plixke" eh 8-) . Troost je, ik ben zo grijs als een duif.

Savatage 1 juli 2007 23:05

2 a 3 cm momenteel

Heftruck 1 juli 2007 23:50

Halflang and growing. 8-)

Jazeker 2 juli 2007 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2767315)

Ik ben dertig en al bijna grijs :-o (mijn vader was rond die leeftijd ook al bijna compleet grijs)

DaBlacky 2 juli 2007 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2767458)
Ik ben dertig en al bijna grijs :-o (mijn vader was rond die leeftijd ook al bijna compleet grijs)

Ik ken broers die rond hun 25ste kaal werden.

Jazeker 2 juli 2007 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2767466)
Ik ken broers die rond hun 25ste kaal werden.

Heel lichtjes kalend ben ik intussen ook wel. En heb op kot gezeten met iemand die op zijn 18e al compleet kaal was (behalve de zijkantjes, dus echt de normale mannelijke kaalheid en dus geen ziekte of zo). Maar ik ken niet veel mensen die voor hun dertigste al serieus grijzend zijn eigenlijk, buiten wat leden van mijn eigen familie.

Savatage 2 juli 2007 01:29

Ik ben 22 en ik krijg al volop grijze haren :?

Jazeker 2 juli 2007 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2767496)
Ik ben 22 en ik krijg al volop grijze haren :?

Rond die leeftijd is het ook bij mij begonnen. hey... nog 8 jaar en je bent bijna compleet grijs :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be