![]() |
Smerige beesten!!
Na een topic over ringwormen (of hazelwormen?), dat verglijdt naar een topic over spinnen, de volgende vraag:
Wat is uw top drie van beesten waar je echt niet van moet weten? |
1/ Wespen. Ondanks hun mooie geel-zwart gekleurde lijfje en aantrekkelijke taille, heb ik er werkelijk een panische angst voor. En die beesten komen dus altijd naar mij toe. Zelfs al negeer ik ze, dan nog blijven ze rond mijn oor zoeven, en proberen ze in mijn kraag te kruipen.
2/ Paarden. Enkel te appreciëren in paardenfillet-formaat. Voor de rest doen ze niets anders dan de weg volschijten. 3/ Een ex aequo tussen muggen en vliegen. |
1.Spinnen
2.Maden (niet echt een diersoort, ik weet het) 3. Kwallen |
Spoelwormen, bloedzuigers (vooral de hele grote) en pissebedden.
|
Citaat:
Maar ik vind ze natuurlijk wel irritant.:? Ik snap het niet, zo'n lawaai, dat zou er toch al op darwinistische wijze moeten uit geklopt zijn. |
Citaat:
"Niet bestrijden Een vrouwelijke mug stopt pas met bloed zoeken als ze is verzadigd. Aan de andere kant kan ze zich slechts één keer in een aantal dagen volzuigen. Als er dus een enkele mug in de slaapkamer zit, kan men ervoor kiezen om zich te laten steken. Het voordeel is dat men van het gezoem af is. Helaas zijn er vaak nog wel andere exemplaren aanwezig die goed verstopt zitten. Bovendien is in warmere oorden een enkele muggebeet al genoeg om een ziekte als malaria, dengue of gele koorts op te lopen." |
- Ratten
- Kakkerlakken - wespen |
-Spinnen
-slangen (niet echt last van) -Angelsaksen |
- Wespen
- Spinnen - Teken |
- paarden
- muggen - wespen |
Citaat:
Twee sneetjes zwartewoudbrood, met daartussen: paardenfillet veldsla preischeuten tomaat mayonaise Echt aan te raden! :-P Veel beter dan al die soms-kaas-toestanden en tonentino's. |
Wat is er nu mis met paarden?
|
Wrm heeft iedereen zo'n last van wespen, gewoon met de blote hand doodknijpen niets leuker!:-D
|
Wespen
Spinnen Muggen |
Citaat:
Verder ben ik de enige die dat lust in het gezin, dus dan blijft da weer liggen etc... |
Citaat:
|
De spinnen doen het blijkbaar goed in deze thread. 8-)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be