![]() |
smoelbeharing
als men over haarlengte kan discussiëren, kan men het ook over kinstoppels hebben eh ;-)
ge kunt meerdere dingen aanvinken, kwestie dat ik dan niet alles moet uitvinden. (hopelijk haal ik de 13 lijnen op tijd, of ik sta hier weer voor jan lul) |
:cheer: gelukt
|
Stoppels vergeten :evil:
Ach, da's glasgeschoren en ruwe beharing dan maar 8-) |
Ik draag al jaren een snor:)
|
Citaat:
|
Ik hou niet van baarden en snorren, ook niet bij vrouwen...:roll:
Wel heb ik vrij lang haar! |
Citaat:
|
Helemaal glad, (wanneer ik niet te lui ben om te scheren, anders is het een klein beetje minder glad...)
Ik zie trouwens een polluitslag met een totaal van 125%.... Ik ben een vrouw ![]() ![]() ![]() Gladgeschoren ![]() ![]() ![]() Bakkebaarden kort ![]() ![]() ![]() Bakkebaarden lang ![]() ![]() ![]() Smalle sik ![]() ![]() ![]() Brede sik ![]() ![]() ![]() Snor ![]() ![]() ![]() Snor tot kin ![]() ![]() ![]() Volle baard ![]() ![]() ![]() Fijngetrimd ![]() ![]() ![]() Verzorgd ![]() ![]() ![]() Ruwe groei ![]() ![]() ![]() Nog iets anders ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een dun lijntje als gezichtsbeharing, je weet wel zo eentje langs de rand van het gezicht.
Al moet het er binnenkort voor mijn nieuwe job wel af... |
Ik laat m'n baard (vol en ruw?) groeien, en zo één keer per maand gemiddeld trim ik 'm fijn (tot een stoppelbaardje). Eigenlijk is mijn baard op z'n best een week na de trimbeurt. Maar ik ben te lui om mij wekelijks te scheren... :oops:
|
Om de twee maand eens met de tondeuze over alle hoofdhaar (behalve wenkbrauwen en wimpers) om het gelijk te zetten op ne halve milimeter. (Soms alleen baard en snor en dan zie ik eruit zoals toen ik mijn avatar geschilderd heb). Dan hoef ik me er opnieuw voor een paar maand niks meer van aan te trekken
Denk je nu echt dat ik mij ga bezighouden met mij scheren? (Ik heb daar geen tijd, geen geld en geen goesting voor!!) |
-- Dubbel --
|
Snor ...
En wegens hekel aan scheren meestal een stoppelbaard...8-) |
Citaat:
|
sik (brede denk ik, niet zo'n fijn design-streepje alleszins)
snor (maar niet tot aan mijn sik, ik wil het risico op een ringbaard ten allen tijde vermijden) korte bakkebaarden en de rest staat meestal vol stoppels (ik heb 's morgens wel wat anders te doen dan me scheren) |
Citaat:
Maar een maand niet scheren, zoals sommigen hier beweren ? Volgens mij zitten er hier dan behoorlijk wat yeti's naar een scherm te starn... :? |
Citaat:
Maar een maand niet scheren, zoals sommigen hier beweren ? Volgens mij zitten er hier dan behoorlijk wat yeti's naar een scherm te staren... :? |
Van stoppel over getrimd ringbaardje tot woudlopersbaard.
Misschien wordt het ooit wel weer eens glad, maar momenteel vind ik dat te bloot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be