![]() |
Tour de France
Het is bijna weer zover ...
De jaarlijkse wielerstoet gaat weer van start ... Na al de dopingellende zou het wel eens spannend kunnen zijn ... Niet alleen WIE hem wint , maar ook wie de Tour zonder betrapt te worden uitrijdt ... Persoonlijk hoop ik op een paar overwinningen van Tommeke Boonen . De overwinning mischien voor Pereiro ??? Laat u (dopingvrij) gaan ....:-D |
Op 9 juli zal ik de aankomst van de tweede etappe bijwonen.
|
Ben eens naar hun officiele site geweest
http://www.letour.fr/ Uiteraard 4 talen mare geen Nederlands of Vlaams te zien... Van "Vlaams uitgangsbord" gesproeken *sic* :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Er vloog een wesp in zijnen mond ;) |
|
Citaat:
Pereiro zal zeker niet winnen volgens. Als ik het me goed herinner heeft hij vorig jaar in een vlucht 30 min. cadeau gekregen. Ze kennen hem wel nu, ze zullen hem niet meer laten lopen. Hopelijk eens de groene trui voor Boonen:-D |
Citaat:
|
grote kanshebbers zijn voor mij vinokourov en klöden, zowel voor de overwining als voor uit de tour gezet te worden. Verder heb je nog Leipheimer, Evans, Karpets......
|
Citaat:
|
spijtig dat Devolder niet gaat
wat verwachten we van de schlecks (wie gaat er eigenlijk van hen twee?) ? |
Citaat:
De volledige CSC-selectie: Kurt-Asle Arvesen (Noo) Fabian Cancellara (Zwi) Inigo Cuesta (Spa) Stuart O'Grady (Aus) Carlos Sastre (Spa) Frank Schleck (Lux) Christian Vandevelde (VSt) Jens Voigt (Dui) David Zabriskie (VSt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is wel iets dat bij alle renners zal blijven hangen ... Wat zullen ze zeggen als ik win ...:-( En voor 't belgisch kampioenschap heeft hij toch heel goe zijn best gedaan , maar 't is er gene die alleen rijdt , hij heeft z'n ploeg nodig , dan is hij op z'n best ... |
De proloog:
Hartje Londen,; net geen 8000 meter; zonder technische moeilijkheden, over lekker brede wegen en een geheel vlak parcours. De 6,4 miljoen Londenaren warmen zich op voor de Olympische Spelen van 2012. De topfavorieten in deze proloog voor mij zijn thuisrijders Bradley Wiggins en David Millar. Vooral Wiggins, die na zijn wereld- en olympische titel achtervolging, volledig wegdeemsterde in drankgebruik heeft wat recht te zetten. Verder mogen we ook Kloden, Zabriskie en Cancellara niet uit het hoog verliezen. Voor de spurters die de gele trui in gedachten hebben is het allicht zo veel mogelijk kwestie van de schade te beperken. Onder hen is allicht Thor Husvhod de voornaamste kanshebber. Kan hij zijn stunt van de proloog van vorig jaar herhalen? Voorspelling: 1 Wiggins 2 Millar 3 Zabriskie |
Citaat:
|
Deze namiddag is het zover.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be