![]() |
Wat zijn je favoriete games?
Lijkt mij simpel.
Welke games speel je graag (op pc, ps, x-box,wii,etc...) Bij mij ziet het lijstje er zo: 1) Alle GTA's 2) Hitman 3) Max Payne 4) Splinter Cell (heb enkel de eerste) Heb er een 30-tal, maar dat zijn ook echt de enige die ik graag speel. De meeste verdwijnen na enkele dagen voorgoed in de schuif :-D |
ik speel nog Soldier of Fortune Double Helix.
Laatste tijd wel met een wallhack en een aimbot hehe |
1. Baldur's Gate I en II
2. The Nomad Soul 3. Thief, The Dark Project 4. Age of Empires II |
De gehele serie Final Fantasy spellen.
|
de hitman's
de gta's (gta1 is zó hard lachen!) nfsu cscz en zo af en toe een oorlogsspelleke as moh of battlefield kan er wel af... |
ahja en niet te vergeten: DUKE NUKEM 3D!!!
hail to te king, baby! |
Recent:
- Medieval 2 Total War - Silent Hunter 3 en 4 (duikbootsimulatie) - Battle of Britain: Wings of Victory (vliegsimulatie) - Operation Flashpoint Uit de oude doos: - Civilisation 2 - Close Combat 2 Uit de zeer oude doos (AtariST): - Defender of the Crown |
Te veel om op te noemen!
Laten we beginnen met Wolfenstein 3D uit 1992. ![]() Kijk weer zo'n smerig beest!;-) |
Citaat:
Het is jouw post in smerige beesten die me tot deze draad geïnspireerd heeft ;-) |
Citaat:
|
Warsims (Operation Flashpoint, Operation Tyfoon)
Hitman-reeks (heb ze allemaal tot Contracts) GTA-reeks (heb ze allemaal die op PC zijn uitgebracht) Settlers I en II Om met nen kameraad te spelen op Sega MegaDrive: Toejam & Earl I Sonic 2 Mortal Kombat II Lemmings |
Heel de serie van Battlefield , behalve de laatste starwarsclone...
Bf - Bf special weapons , Road to rome , Bf Vietnam(zalige muziek) , Bf2 +special forces ... World of Warcraft ... En aangezien de kinderen er de volledige serie van The Sims 1 + 2 en de uitbreidingspakketten hebben opstaan zit m'n pc'ke stilaan vol .... Enkele flash-games die af en toe goed zijn om de tijd te verdrijven , risk en zo ....8-) |
Baldur's Gate I en II
Planescape Torment Fallout |
De laatste keer dat ik nog eens een computerspel speelde moet ergens in de jaren 90 zijn geweest op mijn sega 16bit :-) .
Dat hele xbox gedoe heeft me nooit echt aangesproken. |
Citaat:
nog bijvoegen: Fallout II WoW en TBC Momenteel heel hard aan het uitkijken naar: Spore Fallout III |
Civilization 4 met de mod "Fall from heaven2".
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=171398. ![]() Momenteel speel ik terug, "Baldur's Gate 2" met de expansion "Throne of Bhaal". Het begin vind ik altijd een sleur, maar eenmaal uit de dungeon, dan begint de pret. :-D Minsc is en blijft mijn lievelingspersonage in deze rpg. "Butt kicking for goodness!" Recent, heb ik Fallout 1 terug gespeeld en het blijft mega-leuk. Als ik meer tijd heb ga ik Fallout 2 herinstalleren. Ik zie vooral uit naar de 3 die "Bethesda" aan het maken is. Verder speel ik soms C&c generals met de expansion Zero-hours met hierop de mod : "Blitzkrieg II: The Finest Hour". die het spel in een ww2 jasje steekt. ![]() Mijn voorkeuren zijn vooral, rpg en Strategy games, maar soms kan er wel is een "shoot em up" bij. half-life of Farcry... Eigenlijk is het teveel om op te noemen. |
WoW en TBC
simcity reeks republic : the revolution de originele UT, dan wel instagib CTF age of empires 1&2 Morrowind ; TES en Oblivion |
Baldur's Gate 1&2
Thief I, II & III The Nomad Soul (kick-ass spel, jammer genoeg nooit doorgebroken) Guild Wars Half Life 1 + Opposing Force |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be