![]() |
Russische vissers vangen 'alien'
1 Bijlage(n)
Citaat:
Geen haar op mijn hoofd die er aan zou denken deze "Man van Atlantis" (;)) op te eten. |
Citaat:
En dan maar verschieten als ET zo snel mogelijk terug naar huis wil ....:twisted: |
't Kan maar smaken
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Om dat arme wezen zomaar te doden! :evil:
|
Aha... het is dus een Atlantische Gitaarvis, alleen had hij zijn gitaar niet bij ;)
|
Trouwens, de muziek die je hoort op de achtergrond, zijn dat de bizarre geluiden?
|
Met de muziek erbij is het precies weer een moordfilmpje van één of andere Irakese onthoofdingsgroep.
|
Citaat:
|
Als de aliens nu nog geen schrik van ons hebben gekregen :D
|
Die wetenschappers en ufologen kunnen mijn kloten kussen. De vissers hebben dat beest gevangen, dus hadden ze alle recht het op te eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin... het is weer eens wachten op de volgende incarnatie van: ![]() De Camel Spider... Tegen dat een losgeschoten president in de VS de oorlog tegen Iran begint gaan de soldaten dit soort beesten weer tegenkomen. |
In 2007, mankind made first contact...then ate it
|
"Camel spiders reside in arid locales all over the world, including the southwestern United States."
Bon, cancel m'n trip naar Nevada, zelfs al doen ze blijkbaar geen kwaad. In Cuba heb ik genoeg last gehad van "onschadelijke" spinnen. |
Als het chinezen waren geweest had ik nog kunnen aannemen, die eten alles maar nu met russen...nee, pure hoax.
|
Het is een mooie platvis, maar om het nou menselijk te noemen. Ook bij mij roept het 'gezicht' een griezelige associatie op, maar een paar luchtgaten of ogen op de juiste plekken maken van een vis nog geen alien. Als hij ze had neergelasert, dan had je me kunnen overtuigen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be