![]() |
Doe hier de hetero-, bi- en homo-test:
http://www.hoebibenjij.nl/
Doet tie het niet, dan: Wel eerst in Internet Explorer iets wijzigen: ga in uw browser naar de menukeuze Extra, dan naar Internetopties, dan naar het tabblad Privacy. Zet daar het schuifje op "Laag". Na het maken van de test kunt u het schuifje weer in de oorspronkelijke stand terugzetten. |
Blijkbaar ben ik een echte biseksueel.
|
Ik ben een 'volbloed' hetero.
|
1.4, wat dat ook moge betekenen ...
EDIT (voor DaBlacky): Jouw score is: 1.4 Gemiddeld 1.0 - 1.5: Jij bent een 'volbloed' hetero en je voelt je daar prima bij. Vooral hetero blijven hoor, de ene seksuele voorkeur is echt niet beter dan de andere. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om je een beetje te verdiepen in de denkwereld van homo's, lesbo's en biseksuelen. Kijk daarom eens een keertje op de sites van het Landelijk Netwerk Biseksualiteit - LNBi (www.lnbi.nl) en van COC-Nederland (www.coc.nl)! |
Citaat:
|
Ik ben 1.4
Citaat:
|
Wat een gezever, Jezus Christus joh.
|
Citaat:
|
Je bent blijkbaar bi als de meerderheid van je vriendenkring tot je eigen sekse behoort.
|
1.6, omdak soms liever met gasten op café zit... en dan zeggen ze dak mij ook aangetrokken voel voor dezelfde sekse 8O
|
Citaat:
Wat drank niet allemaal kan doen eh, ik had 2.4 maar ik heb dan ook eerlijk geantwoord ;) |
Citaat:
Belachelijk testje, louter propaganda. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allé dan :)
Citaat:
|
Doet me wat denken aan die aflevering van South Park - the Meaning of Life , waar Butters op kamp moet to pray the gay away :lol:
|
Citaat:
Die test is al even belachelijk als 't COC.. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be