![]() |
Tatoeages
Nog eens een polleke openen uit verveling:
Deze keer over tatoeages: Hoeveel heb je er? en eventueel nog: wat voor iets is het? Konijntje? Bloemeke? Een of andere nazistische groepering? anker? ... Allez ja, ge begrijpt me wel eh ;-) |
Geen!!!! :-d
|
Citaat:
Ik dus ook geen. |
Geen en dat zal zo blijven ook.
|
Nee.
|
... en ik die dacht dat niet-getatoeëerden tegenwoordig een uitzondering zijn 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Ketters!
|
awch, ben ik hier de enige nozem?? :D
|
Een kleintje tussen duim en wijsvinger.
Als 15 jarige zelf gemaakt met een rottring-mesje en Oost-Indische inkt. |
Citaat:
|
Citaat:
alle gekheid: keltische stukken. Niks politieks. En ge begint met één en dan gaat het snel.... |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 22722 |
Ik ben op het moment bezig van mijn armen te laten volzetten. De bedoeling is vanaf mijn polsen over mijn schouders tot vanonder mijn rug vol te zetten.
Op mijn buik heb ik er een grote zwarte staan. |
Citaat:
|
2 en eigenlijk zou ik er nog meer willen. Maar ik zeg niet meteen wat. Ik kan enkel zeggen dat ze absoluut niets met politiek te maken hebben. Ze hebben wel hun betekenis voor mij. Mijn eerste heb ik laten zetten toen ik 19 was en nu op mijn 30 ste wil ik ze nog steeds niet weg.
|
Citaat:
|
Een stuk of 12 ...
Geen spijt van , behalve van de kwaliteit van sommigen , met het ouder worden beginnen die wat vaag te worden . Voor de rest zijn het toch allemaal stuk voor stuk herinneringen aan goede tijden in m'n leven ...8-) Op mijne rug is nog steeds plaats voor de tekening (groot) die ik al lang wil, maar dat wordt steeds maar uitgesteld ..:-( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be