Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Gebeten om te weten! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=9212)

Kuifje 12 februari 2004 11:30

"Er zijn zelfs mensen die zich onveilig voelen door voedsel en daardoor op het Vlaams Blok stemmen, net nu het voedsel véél veiliger is dan vroeger. Maar ja, tegenwoordig staat op bijna ieder voedingsproduct de herkomst en dan blijken citrusvruchten weleens uit Marokko te komen en Ardense ham uit Wallonië. Mensen die dachten dat alles door Vlaamse keuterboertjes geproduceerd wordt, slaan dan tilt en stemmen extreem-rechts", legt Stefaan uit.

Uit De Morgen van vandaag (12/02/2004) - Gebeten om te weten!

Waar blijven die linksen ze toch vandaan halen?

Tegendradigaard 12 februari 2004 11:34

Na de hondepoep als reden om Vlaams Blok te stemmen, nu de ardeense ham of de appelsien uit Marokko ?

Trouwens die appelsienen daar staat als sinds mensenheugenis zo'n plakkerke op 'Maroc'.

Tja als ge de reden maar op een ander kunt gaan zoeken he.
Kortzichtigheid van de tegenstanders van het Vlaams Blok en het zoeken van redenen waar ze niet liggen is een van de redenen van het succes van het Vlaams Blok.

Allez gooit der nog eens een cordon sanitaire tegenaan. Nog zo'n reden van het succes van het VB.

Kuifje 12 februari 2004 11:44

Persoonlijk sloeg ik tilt toen ik hoorde dat de patat uit Amerika kwam. Zoveel honderden miljoenen illegale immigranten, ge zoudt voor minder voor 't Blok stemmen. :mrgreen:

Bob 12 februari 2004 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kuifje
Persoonlijk sloeg ik tilt toen ik hoorde dat de patat uit Amerika kwam...

Jamaar, eigenlijk is dit toch meer een reden voor de linksen om voor het vlaamsblok te stemmen :lol:

Distel 12 februari 2004 12:09

Citaat:

Persoonlijk sloeg ik tilt toen ik hoorde dat de patat uit Amerika kwam.

Verdomme, en ik maar denken dat de patat uit de grond kwam. Vinden ze da ni erg ginder, als ze Amerika nekeer omspitten?

Stratcat 12 februari 2004 12:31

Citaat:

"Er zijn zelfs mensen die zich onveilig voelen door voedsel en daardoor op het Vlaams Blok stemmen, net nu het voedsel véél veiliger is dan vroeger. Maar ja, tegenwoordig staat op bijna ieder voedingsproduct de herkomst en dan blijken citrusvruchten weleens uit Marokko te komen en Ardense ham uit Wallonië. Mensen die dachten dat alles door Vlaamse keuterboertjes geproduceerd wordt, slaan dan tilt en stemmen extreem-rechts", legt Stefaan uit.

Wie is die Stefaan?

Tegendradigaard 12 februari 2004 12:34

Toch nie Stefaan De Clerck ?

Stratcat 12 februari 2004 12:35

Citaat:

Persoonlijk sloeg ik tilt toen ik hoorde dat de patat uit Amerika kwam. Zoveel honderden miljoenen illegale immigranten, ge zoudt voor minder voor 't Blok stemmen. :mrgreen:

Ik heb dat met koffiebonen.

Ik ben met koffie drinken gestopt toen ik hoorde dat koffie niet in België wordt geteeld.

Toen ik dat besefte ben ik een paar weken opgenomen in een psychiatrische instelling, en sindsdien besmeur ik openbare WC's met mijn uitwerpselen en stem ik steevast Vlaams Blok, hoe fantastisch, prachtig, wonderbaarlijk, magnifiek het in dit land ook mag gaan.

giserke 12 februari 2004 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

Persoonlijk sloeg ik tilt toen ik hoorde dat de patat uit Amerika kwam.

Verdomme, en ik maar denken dat de patat uit de grond kwam. Vinden ze da ni erg ginder, als ze Amerika nekeer omspitten?

als we hier diep genoeg graven, dan komen we wel tot bij de pataten in amerika. dus tzijn toch geen vreemden

Tegendradigaard 12 februari 2004 12:41

Nu verslik ik mij ook in mijne koffie. Gelukkig is het stikkerke van mijn mandarijntje afgevallen dus denk ik dat het nog gekweekt is in Stekene in het Waasland.

En as ge nu zegt dat het van ergens anders komt, stem ik Vlaams Blok.

S. 12 februari 2004 12:46

Citaat:

Los van het feit dat de globalisering waarschijnlijk een invloed heeft op het stemmenpercentage van het Blok, wordt er in het artikel toch enkel een mening aangehaald? Dat zegt toch niet noodzakelijk iets over de mening van De Morgen?

Distel 12 februari 2004 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel

als we hier diep genoeg graven, dan komen we wel tot bij de pataten in amerika. dus tzijn toch geen vreemden

Da's wel waar. En halverwege kunde ze bakken ook. Waar is hier die pot mayo?

Tegendradigaard 12 februari 2004 13:20

frieten mjam mjam

Steenuil 12 februari 2004 13:47

Citaat:

Ik weet ook niet waar 'die rechtsen' het vandaan blijven halen om zo goed de Morgen te lezen.

Rudy Van Nespen 12 februari 2004 13:52

Ik ga Vlaams Blok stemmen, nu ik weet dat Vlaanderen een verbastering is van het Spaanse Flandria. NOT!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be