Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Het leven kan soms hard zijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92128)

fox 4 juli 2007 00:37

Het leven kan soms hard zijn

http://www.zv-magazine.be/sfw/audrey...hatelijke_trut

baseballpolitieker 4 juli 2007 02:12

Zo'n personen mogen ze gerust afknallen van mij!

Heftruck 4 juli 2007 05:53

Dochter in brand steken. Nieuwe dochter kopen.

Dronkoers 4 juli 2007 05:55

Geef die lexus dan maar aan mij :-D

en idd. heb zo een dochter...

evilbu 4 juli 2007 22:42

Hmmm, is dat zo een mtv reality soap? Waarschijnlijk voor het grootste deel geacteerd?:?

baseballpolitieker 4 juli 2007 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2772799)
Hmmm, is dat zo een mtv reality soap? Waarschijnlijk voor het grootste deel geacteerd?:?

Laat ons hopen...

Jaani_Dushman 4 juli 2007 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2771006)
en idd. heb zo een dochter...

Sorry, maar als die moeder weigert van haar dochter deftig op te voeden, dan verdient ze het van door die 15-jarige feeks uitgescholden te worden.

Die dochter hoort thuis in een gesloten instelling voor minderarige delinquenten, en die moeder in een gesloten instelling voor meerderarige delinquenten.

evilbu 4 juli 2007 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2772802)
Laat ons hopen...

Ik kan die series niet uitstaan. Altijd zo van die materialistische trutjes met hun perfecte leventjes en hun "problemen".
Ik kan eigenlijk MTV niet uitstaan. Niet meer.
Eigenlijk JimTV en TMF ook niet.
:evil:
In mijn tijd was er daar nog muziek op.

evilbu 4 juli 2007 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2772810)
Sorry, maar als die moeder weigert van haar dochter deftig op te voeden, dan verdient ze het van door die 15-jarige feeks uitgescholden te worden.

Die dochter hoort thuis in een gesloten instelling voor minderarige delinquenten, en die moeder in een gesloten instelling voor meerderarige delinquenten.

Heb je die reportage gezien over die twee Britse blinde ouders die lekker veel kinderen maakten (zeven of zo) en de oudsten voor de jongsten lieten zorgen.. en totaal blind waren :roll: voor de rampzalige druk op hun kinderen (binnenhuiselijk geweld, zelfmoordpogingen, totale apathie,..)
DAT zijn delinquenten.:-(

baseballpolitieker 4 juli 2007 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2772812)
Ik kan die series niet uitstaan. Altijd zo van die materialistische trutjes met hun perfecte leventjes en hun "problemen".

Wat mij stoort is dat 70% van de meisjes van mijn leeftijd zo zijn... allé mtv, jim tmf gezind, hé. Ik kan dan mezelf moeilijk beheersen om die eens deftig uit te schelden, ma da ga nie zo makkelijk zeker nie als da je lief is!:lol:

Jaani_Dushman 4 juli 2007 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2772812)

http://www.youtube.com/watch?v=U82WISdfT3A

evilbu 4 juli 2007 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2772818)
Wat mij stoort is dat 70% van de meisjes van mijn leeftijd zo zijn... allé mtv, jim tmf gezind, hé. Ik kan dan mezelf moeilijk beheersen om die eens deftig uit te schelden, ma da ga nie zo makkelijk zeker nie als da je lief is!:lol:

Er staat dan ook nergens in de bijbel dat jij je moet beperken tot die van uw leeftijd, maar meestal is de heer de oudste dus.....:twisted:

Of je kan natuurlijk ook voortaan zo rondlopen op school, dan ga je voor de korte pijn, en voer je reeds op voorhand de gewenste etnische zuivering uit.:twisted: Kwantiteit zal tegenvallen, maar kwaliteit is wat telt:

Praetorian 5 juli 2007 00:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2772819)

That's the good stuff, o yeah.

http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs

Praetorian 5 juli 2007 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2772810)

Opsluiten? Dat kost ons wel geld. Laat ze beter een jaar werken in de sloppenwijken van een door vrijhandel getroffen Derde Wereldland. Dan krijgt ze ook het juiste klassenbewustzijn.
Problem solved.

pinbag 5 juli 2007 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2772940)
Opsluiten? Dat kost ons wel geld. Laat ze beter een jaar werken in de sloppenwijken van een door vrijhandel getroffen Derde Wereldland. Dan krijgt ze ook het juiste klassenbewustzijn.
Problem solved.

Denk aan de collega's !!!! :| Die gaan er niet mee opgezet zijn...

Waarschijnelijk maken ze zoiets nog manager = zie egocentrische trekjes. :evil:

Dronkoers 5 juli 2007 06:19

'k Heb indertijd ook eens zo een filmke gezien waar de dochter op haar 16de een auto kreeg (een mustang was dat) en ze vloekte en tierde op haar ouders omdat de kleur haar niet aanstond :?

Bhairav 5 juli 2007 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2772846)
Er staat dan ook nergens in de bijbel dat jij je moet beperken tot die van uw leeftijd, maar meestal is de heer de oudste dus.....:twisted:

Of je kan natuurlijk ook voortaan zo rondlopen op school, dan ga je voor de korte pijn, en voer je reeds op voorhand de gewenste etnische zuivering uit.:twisted: Kwantiteit zal tegenvallen, maar kwaliteit is wat telt:

JimTV niet?

Bovenbuur 5 juli 2007 09:05

Ik mag inderdaad hopen dat het gespeeld is, wat een kreng, wat een enorm aanstelleritussig 'de wereld draait om mij'kreng, dat ze maar snel een of andere almachtige godheid vind om mee te trouwen die haar wensen wel vervuld, zijn wij ervan af.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be