![]() |
Het leven kan soms hard zijn
|
Zo'n personen mogen ze gerust afknallen van mij!
|
Dochter in brand steken. Nieuwe dochter kopen.
|
Geef die lexus dan maar aan mij :-D
en idd. heb zo een dochter... |
Hmmm, is dat zo een mtv reality soap? Waarschijnlijk voor het grootste deel geacteerd?:?
|
Citaat:
|
Citaat:
Die dochter hoort thuis in een gesloten instelling voor minderarige delinquenten, en die moeder in een gesloten instelling voor meerderarige delinquenten. |
Citaat:
Ik kan eigenlijk MTV niet uitstaan. Niet meer. Eigenlijk JimTV en TMF ook niet. :evil: In mijn tijd was er daar nog muziek op. |
Citaat:
DAT zijn delinquenten.:-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je kan natuurlijk ook voortaan zo rondlopen op school, dan ga je voor de korte pijn, en voer je reeds op voorhand de gewenste etnische zuivering uit.:twisted: Kwantiteit zal tegenvallen, maar kwaliteit is wat telt: ![]() |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=k5JkHBC5lDs |
Citaat:
Problem solved. |
Citaat:
Waarschijnelijk maken ze zoiets nog manager = zie egocentrische trekjes. :evil: |
'k Heb indertijd ook eens zo een filmke gezien waar de dochter op haar 16de een auto kreeg (een mustang was dat) en ze vloekte en tierde op haar ouders omdat de kleur haar niet aanstond :?
|
Citaat:
|
Ik mag inderdaad hopen dat het gespeeld is, wat een kreng, wat een enorm aanstelleritussig 'de wereld draait om mij'kreng, dat ze maar snel een of andere almachtige godheid vind om mee te trouwen die haar wensen wel vervuld, zijn wij ervan af.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be