![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik mij afvraag: als Vlaanderen u meer interesseert dan België, waarom dan zo weinig discussies over de nieuwe Vlaamse regering? Want in tegenstelling tot een nieuwe Belgische regering die nog wel een tijd op zich kan laten wachten, is er wel al een nieuwe Vlaamse regering.
|
Citaat:
|
Wel, de nieuwe Vlaamse regering is toch een gevolg van de Verkiezingen 2007, niet dan?
De Vlaamse onafhankelijkheid zal er in elk geval niet meteen een gevolg van worden, dunkt me. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of je nu je levenspartner, je buur of een andere mens voor je hebt, respect en verantwoordelijkheid heb je altijd vandoen. |
HBVL
Citaat:
Zo'n volledig artikel over het rapport van Reynders. Soms kan HBVL verbazen in positieve zin. Ben ik nu een Belgicist? |
Citaat:
|
Een informatieslet ok.
|
Citaat:
Je ben nog jong, he... |
Het is niet mijn waarheid. Een krant heeft als taak informatie te verspreiden. In HBVL vind ik hierover meer informatie dan in elke andere krant of website. Dat is lang niet altijd het geval.
Wanneer heb ik gezegd dat het mijn waarheid is? Jij gaat uit van die veronderstelling. Iets wat je wel vaker doet. Mijn houding is eerst informeren, daarna pas oordelen. Zolang ik die houding kan volhouden zal ik misschien jong blijven. Wie weet. In elk geval is mijn informatiehonger nog niet gestild. Overigens, er staat wel degelijk iets in het rapport van Reynders over de federale financiële toestand. Daarvoor hoefde ik enkel hier op het forum of in de andere kranten te kijken. Dat was dan ook geen nieuws meer. De reële schuld van België is overigens veel groter dan wat die cijfers weergeven. Het echte rekenwerk moet nog komen. Vandaar, Leterme op financiën zou ook niet slecht zijn. Dan zou er tenminste gecommuniceerd worden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
gauw een klimaatministerke erbij en Groen zwijgt ook alweer.
|
Citaat:
Het zijn immers zij die elke verantwoordelijkheid ontlopen en op kap van Vlaanderen wensen te blijven leven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be