![]() |
Kolonel Vaessen rekent in boek af met koninklijke familie
Citaat:
Ze krijgen zoveel miljoenen euro elk jaar van uw en mijn geld, het kan toch niet verder gaan op die manier. Toch? |
Het wordt gewoon tijd dat ze die familie eens de deur wijzen.
Zolang ze in hun ondemocratische machtspositie zitten, zullen ze blijven parasiteren op de staat. |
Citaat:
|
o maar die worden serieus doorgelicht hoor... er zijn zelfs hele horden dag en nacht mee bezig om ieder woord en ieder beeld te bestuderen en te beoordelen al had ik beter veroordelen geschreven...
|
Dat van dat dodelijk ongeval is wel altijd een hardnekkig gerucht.
|
Hans, ik vind het niet kunnen dat je veranderingen aanbrengt in quotes.
|
Beste Hans1, bij mijn weten krijgt iedere partij zijn dotaties naargelang het aantal stemmen. Met andere woorden, iedereen betaald voor zijn eigen partij, oftewel die partij waarvoor hij zijn stem uitbracht.
|
dat dacht ik ook Isabella. Men kan zeggen dat men alleen belastingen betaalt voor de partij waar men op gestemd heeft..
|
Citaat:
Inderdaad,zeer laag bij de grond. Dit bewijst maar eens hoe respectloos men bij den Bub is :? |
Citaat:
|
Het "nederlands" van Vaessen vond ik helemaal in de stijl van Laken. Ik kan best begrijpen dat Laurent er ook niets van bakt. Ik heb mij een kriek gelachen... zet daar nog een Raf Coppens en een Jacques Vermeire bij en je krijgt de beste show van 't jaar !
|
' Is natuurlijk niet proper, zo'n vertrouwelijke dingen in de openbaarheid brengen.
Maar met zo'n stinkboel kon je natuurlijk niet anders verwachten. Hilarisch vond ik het volgende: taaie Filip was echt gloeiend kwaad toen hij hoorde dat zijn papaatje koning ging worden. Onzen taaien dacht dat het zijn beurt al was. Pijnlijk vond ik twee dingen bij Vaessen: hij vraagt een paar dagen verlof om zijn zoon wat te helpen bij het studeren, maar Laurenke dacht te moeten bellen naar de prof. met de boodschap dat hij zijn raadgever niet kon missen, en of de prof. niet daarmee rekening kon houden. Gevolg: de kleine Vaessen dik gebuisd. Zoiets doet pijn bij een vader, allez, 't zou bij mij levenslang blijven pikken. En ook: de Vaessen ziet op weg naar 't werk een mens vallen of zoiets. Hij stopt om bijstand te bieden. Andere Laeken-bewoners hadden het gezien en begonnen een roddelfeestje: de Vaessen heeft iemand dood gereden, ze gaan hem buiten kunnen kieperen. Enfin, allemaal Vaessen zijn eigen dikke schuld: hij dacht voorzekers dik zijn voordeel te hebben door te werken voor die Bende Nietsnutten, wel, hij zal het wel geweten hebben. Ach zo, en Wendie Van Wanten heeft zich daar toch blijkbaar laten vogelen, maar op ne keer kregen ze dikke ruzie. Belt de Lorre naar de flikken ... maar hij was vergeten dat de kamera's alles filmen ... |
Citaat:
Wat een clown, die Vaessen. En hij verwijt de pot dat de ketel zwart ziet, of wat is de bedoeling van die klucht? En vinden jullie het niet goor dat hij eerst carrière maakt als "informateur" en daarna met de vuile was gaat lopen? :roll: |
Citaat:
|
Heel de politieke klasse is in zichzelf verweven. Ik denk dat uitingen daarvan binnen de koninklijke familie enkel die van dwazen zijn.
|
Citaat:
Hij moest beschaamd zijn om de goede naam en reputatie van onze vorst op zo'n schaamteloze wijze door het slijk te halen. |
beschaamd?
Ik zou die man persoonlijk een hand willen geven. Alle middelen om de coburgers te kakken te zetten zijn goed, daar dienen ze voor. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft goede naam en reputatie? Maar ja, mensen met een avatar als de uwe hebben wat betreft goede naam en reputatie een ander mening niet.:roll: |
Citaat:
'Onze vorst' zal ogen trekken als hij uw geaardheid verneemt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be